برگزاری ویژه برنامه دوشنبه های نقره ای در محلات منطقه ۱۵

ویژه برنامه دوشنبه های نقره ای در محلات منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ویژه سالمندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالمندان از جمله آسیب پذیرترین قشرها در جامعه محسوب می شوند که به دلیل دارا بودن شرایط جسمی و روحی خاص آنان باید بیش از دیگر افراد مورد توجه قرار گیرند بر این اساس علاوه بر خانواده ها، در شهر نیز باید محیطی شاداب و با نشاط برای آنان فراهم شود تا از روحیه ای با نشاط و سالم برخوردار باشند.

در این راستا برای افزایش پویایی سالمندان ویژه برنامه دوشنبه های نقره ای در محلات منطقه ۱۵ برگزار می شود.

حسین امیری مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: برنامه دوشنبه های نقره ای ویژه سالمندان با هدف ارتقاء سطح کیفی و فرهنگی، افزایش نشاط و جلوگیری از بیماری های روحی و جسمی در برخی از محلات منطقه برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه دوشنبه های نقره ای با همکاری سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان در محله های سفلی ، ابر، سلمان، ارداجی و در بوستان الفت برگزار می شود.

مدیرمنطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این ویژه برنامه بازی های فکری و حرکتی، اردوهای فرهنگی تفریحی، پایش سلامت "با همکاری مرکز بهداشت خوراسگان" و "مشاوره تغذیه و روانشناسی مخصوص گروه های سالمند" برگزار می شود.

 این ویژه برنامه دوشنبه های هرهفته ساعت ۹ صبح ویژه سالمندان برگزار می شود، طبق آمار دوشنبه های هرهفته بیش از ۲۵۰ نفر سالمند در این برنامه شرکت کرده اند.

کد خبر 326822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.