تلفن بر روی زمین نگذاشته، آتش نشانان رسیدند

حادثه آتش سوزی در منزل آیت الله مستجابی با رشادت آتش نشانان اطفا شد که این عمل مورد قدردانی آیت الله مستجابی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی معروف به مستجابی یکی از برجستگان خاندان صدر و از دوستان نزدیک امام موسی صدر و چهره‌ای شناخته‌ شده ای در میان رجال معاصر اصفهان چه در میان رجال مذهبی و سیاسی و چه در میان ورزشکاران ورزش زورخانه ای است.

بر اساس گفته شاهدان نیمه شب گذشته در ساعت ۰۱:۵۶دقیقه بامداد ۱۵ آبان ماه، آیت الله مستجابی با شعله های آتش در یکی از اتاق های منزل مسکونی خود روبرو می شود، با مراجعه به درب خانه همسایگان از آنان درخواست کمک می کند. همسایه ها نیز با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی تماس گرفته و به گفته آیت الله "تلفن بر روی زمین نگذاشته، آتش نشانان به محل حادثه می رسند".

آیت الله مستجابی درباره این رخداد و نحوه امدادرسانی آتش نشانان در حالی که به پهنای صورت اشک می ریزد، می گوید: نیمه شب از خواب بیدار شدم و متوجه شدم دود غلیظی توی فضای اتاق پیچیده است. سراسیمه از اتاق بیرون رفتم و دیدم که یخچال در یکی ازاتاق ها آتش گرقته است. وی ادامه می دهد: تلاش کردم تا آن را خاموش کنم اما کهولت سن اجازه نداد که بتوانم کاری کنم به همین دلیل سراسیمه از خانه بیرون رفتم و در خانه همسایه ها را زدم.

وی در حالی که پهنای صورتش اشک می ریخت با اشاره به اینکه آنقدر آتش نشان ها محبت کردند که من از عهده برنمی آیم، خاطرنشان کرد: اینها مردان بسیار خوبی بودند و من در طول ۹۴ سال سن در جاهای زیادی فعالیت کردم ولی می توانم بگویم این افراد دیشب واقعا فرشته بودند من از پرسنل این سازمان از رییس تا آخرین فردشان تشکر کرده و برای کسانی که در این راه شهید شده اند از خداوند طلب آرامش می کنم.

کد خبر 326814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.