پیام نویدبخش پیام از آنکارا

محصول آکادمی ذوب‌آهن که ۲ ماه پیش با لژیونر شدن ناگهانی‌اش اهالی فوتبال ایران را شگفت‌زده کرد با درخشش غیرمنتظره برابر تیم مطرح فوتبال ترکیه پیام امیدبخش دیگری مخابره کرد.

به گزارش ایمنا، پروژه احیای پیام صادقیان در نفت تهران، صبا و ماشین‌سازی یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد و از علیرضا منصوریان و علی دایی گرفته تا رسول خطیبی و فرهاد کاظمی هیچ‌کدام نتوانستند ستاره سابق ذوب‌آهن و پرسپولیس را به روزهای اوجش برگردانند.

در حالی که با گذشت یک ماه از شروع لیگ هفدهم به نظر می‌رسید صادقیان بدون تیم مانده است او ناگهان سر از سوپرلیگ ترکیه در آورد. در شرایطی که حتی ستاره‌های آماده فوتبال ایران هم معمولاً برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم‌های جدیدشان در اروپا به اندکی زمان نیاز دارند عجیب نبود که این ستاره افول‌کرده به این زودی فرصتی برای بازی در ترکیب پیدا نکند. ۲ ماه پس از پیوستن به عثمانلی‌اسپور صادقیان سرانجام شب گذشته اولین بازی رسمی خود را برای این تیم آن هم برابر یکی از غول‌های فوتبال ترکیه انجام داد. پیام بیشتر از چند دقیقه برابر فنرباغچه فرصت بازی پیدا نکرد اما همان دقایق کوتاه هم کافی بود تا ستاره سابق لیگ برتر ایران تأثیر خود را بگذارد و با دادن یک پاس گل مانع شکست تیمش شود.

آیا محصول آکادمی ذوب‌آهن پس از ناامیدی فوتبال ایران از او در ترکیه احیا می‌شود؟

کد خبر 326507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.