وزیر ارتباطات در پیاده روی اربعین/ عکس

آذری جهرمی عکسی از حضور خود در راهپیمایی اربعین حسینی در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می دهد وی به خیل عزاداران حسینی در کربلا پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا. عکسی که محمد جواد آذری جهرمی همراه با پسر خردسالش از خود منتشر کرده نشان می دهد که وزیر جوان ارتباطات هم راهی کربلا شده است. پیش از این در 8 مهر ماه،  آذری جهرمی در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از سخنان مقام معظم رهبری درباره پیاده روی اربعین، از سفر خود به مرزهای شلمچه، چزابه، ایلام و کرمانشاه، خبر داده بود. 

جهرمی  در پست خود نوشت:

«امروز برای بررسی آخرین وضعیت ارتباطات در مرزهای شلمچه و چذابه برایزوار اربعین به خوزستان و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به استانهای کرمانشاه و ایلام سفر خواهم کرد. خوش به سعادت آن هایی که توفیق حضور در این گردهمایی بزرگ نصیبشان شده و خواهد شد». 

اما حال انتشار عکس و پست جدید وی نشان می دهد که توفیق شرکت در این گردهمایی بزرگ شیعی نصیب خود وی نیز شده است. البته وزیر جوان ظاهرا از امکان برقراری خدمات وای فای در مسیر نجف به کربلا نا امید شده است؛ چرا که در پست خود نوشته است: علارغم تلاشهای وی و وزیر کشور، تجهیزات وای فای ایران در عراق توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شده است.

کد خبر 326477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.