زمانی برای اثبات خود

مهاجم سپاهان پس از خط خوردن از لیست تیم ملی در بازگشت به تمرینات باشگاهی یک چالش جدی را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش ایمنا، همانطور که قابل پیشبینی بود ساسان انصاری علیرغم شرکت در اردوی داخلی مجوز همراهی تیم ملی در ۲ اردوی اروپایی پیش رو را نگرفت و با اضافه شدن لژیونرها راهی به لیست نهایی کارلوس کی‌روش نیافت.

این مهاجم ۲۶ ساله اکنون باید به تمرینات سپاهان بازگردد جایی که سرمربی خشمگین آن ناراضی از عملکرد بازیکنان این تیم به آنها اولتیماتوم داده است که در چهار بازی باقیمانده از دور رفت لیگ هفدهم خود را به اثبات رسانند وگرنه در پنجره زمستانی نامشان در لیست مازاد قرار خواهد گرفت.

اولتیماتوم زلاتکو کرانچار می‌تواند به شکلی ویژه متوجه انصاری باشد که به عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای تابستانی سپاهان هنوز گلی برای تیم اصفهانی نزده است. البته به موازات آن، یک عامل دیگر هم باید انصاری را به تکاپوی بیشتر بازدارد و آن اضافه شدن قریب‌الوقوع ۲ رقیب جدید است. در نیم‌فصل دوم مهدی شریفی از خدمت سربازی بازمی‌گردد و مسعود حسن‌زاده هم دوباره در دسترس خواهد بود.

به این ترتیب، انصاری پس از پشت سر گذاشتن چالش ملی حالا باید خود را مهیای یک مأموریت ویژه باشگاهی کند و در رقابت با سایر مدعیان نشان دهد که می‌تواند بازیکن مؤثری برای سپاهان باشد.

کد خبر 326460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.