ضرورت توانمندسازی زنان در جامعه امروز

چادگان - فرماندار چادگان گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور و نیروی فعال جامعه نیازمند توانمندسازی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسدپور در جلسه کارگروه بانوان این شهرستان، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف و تلاش برای رفع آن است.

وی بر ضرورت توانمندسازی زنان در جامعه امروز تاکید کرد و افزود: درخشش بانوان ایرانی در تمامی عرصه های مختلف نشان دهنده اهمیت به مقام و منزلت آن ها در جامعه است و استفاده از نقش مهم زنان در جامعه و همچنین بهره گیری از استعداها و ظرفیت های بسیار ارزشمند آنها می تواند راهکاری مهم برای بخشی از مشکلات موجود در جامعه باشد.

فرماندار چادگان افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور و نیروی فعال جامعه، نقش محوری و مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می کنند و اگر شرایط و بسترهای لازم برای توانمندسازی و فعالیت آنان فراهم شود، قطار رشد و توسعه همه جانبه با شتاب هر چه بیشتر به حرکت در می آید.

قره داغی مسئول امور بانوان فرمانداری چادگان نیز در این جلسه با اشاره به بحث توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی باتوجه به بحث زنان اهمیت پیدا می کند و این بدین معناست که بدون توجه به قشری که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند توسعه پایدار اتفاق نخواهد افتاد.

.به گزارش ایمنا در این جلسه از تعدادی از بانوان فعال شهرستان چادگان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد

کد خبر 326449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.