کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان روزانه پاسخگوی نیاز ۲ هزار نفر است

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان اعلام کرد: این کتابخانه به عنوان اولین مرکز چند رسانه ای در شهر روزانه پاسخگوی نیازهای بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان است.

سید حمیدرضا میرپویا در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این کتابخانه که با زیربنایی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع و در ۵ طبقه احداث شده است، خدمات مختلفی به علاقمندان کتاب ارایه می شود.

وی تصریح کرد: در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان علاوه بر امانت کتاب، بخش سالن مطالعه، سالن دیداری و شنیداری، بخش اینترنت و کتب نفیس، با بیش از ۷ هزار جلد کتاب خطی در خدمت شهروندان اصفهان است.

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در بخش مرجع این کتابخانه حدود ۱۲ هزار جلد کتاب در قالب کتاب های فارسی و لاتین موجود است، اظهارکرد: این کتاب ها شامل کتب فرهنگی، دایره المعارف ها، اطلس ها و واژه نامه ها و مواردی برای استفاده دانشجویان است که برای انجام تحقیق و پایان نامه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاربردی ترین رده ای که در این بخش وجود دارد شامل هنر، معماری و اصفهان شناسی است که در این رده کتاب های مرجع بسیار خوبی وجود دارد و افراد می توانند از آنها استفاده کنند.

میرپویا یادآور شد: بخش مرجع کتابخانه نیاز به عضویت ندارد و افراد با ارایه کارت شناسایی معتبر می توانند به این بخش که در طبقه منهای یک واقع شده، مراجعه کنند.

مدیر کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان ساعت کاری این کتابخانه را از ۸ صبح تا ۸ شب به صورت یکسره اعلام کرد و گفت: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان به عنوان اولین مرکز چند رسانه ای در شهر روزانه پاسخگوی نیازهای بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان است.

وی افزود: شهروندان می توانند جهت کسب اطلاع از برنامه ها و امکانات کتابخانه با شماره تلفن های ۳۲۲۳۹۹۳۸ و ۳۲۲۰۳۶۹۸ تماس بگیرند.

کد خبر 326439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.