۱۳ آبان روز مشت های گره شده ،  بصیرت و فریاد انقلابی

نوجوانان ایرانی با فریادهای خود و مشت‌های گره‌کرده در برابر ظلم استبداد، ۱۳ آبان را به نام روز حماسه‌های جاویدان دانش‌آموزان شجاع انقلابی به ثبت رساندند.

به گزارش ایمنا نوجوانان ایرانی با فریادهای خود و مشت‌های گره‌کرده در برابر ظلم استبداد،۱۳ آبان را به نام روز حماسه‌های جاویدان دانش‌آموزان شجاع انقلابی به ثبت رساندند.

نوجوانی ۱۳ ساله و تربیت‌یافته مکتب انقلاب، وقتی خود را تک‌وتنها در برابر تانک‌های مهاجم به شهر می‌بیند، دست به بزرگ‌همتی می زند که تاریخ از روایتش به لرزه در می‌آید و سالی دیگر در همین روز دانشجویان  مسلمان پیرو خط امام، انقلابی دیگر را رقم زدند و لانه جاسوسی استکبار جهانی را به تسخیر درآوردند.

۱۳ آبان روز شهادت رهبر نوجوان ملت ماست؛ رهبر نوجوانی که هر کدام از ما می‌توانیم درس آزادگی و از خود گذشتگی را از او بیاموزیم و شهید حسین فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکباری است که اگر لانه جاسوسی‌اش به دست دانشجویان مقتدر و با ایمان ایرانی تسخیر نمی‌شد، شاید فریاد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی مردم ایران به گوش جهانیان نمی‌رسید و امپریالیسم جهانی رسوا نمی‌شد تا انقلاب تداوم یابد.

۱۳ آبان روز مشت و گلوله و فریاد است و روزی که در آستانه پیروزی انقلاب رژیم بیدادگر شاه مخلوع عده‌ای از پاک‌ترین نوجوانان این مرز و بوم را در جلوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشید.

نوجوانان و دانش‌آموزان باید ۱۳ آبان را با بصیرت و آگاهی بشناسند و سه رخداد انقلابی بزرگ این روز را به خوبی درک کنند تا بتوانند به نسل‌های بعد انتقال دهند باید بدانند ۱۳آبان چطور یوم‌الله شده است و ما چه وظایفی در برابر این حماسه‌ها و ازخودگذشتگی ها داریم.

باید بدانیم که آزادی، ما مرهون همین استکبارستیزی ماست که جهانی و فراگیر شده است.

باید آگاه باشیم که اگر در سال ۵۸ لانه‌ی جاسوسی آشکار و محدودی تسخیر شد، امروزه نیز این دسیسه‌های نرم دشمن در قالب جنگ نرم جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است و باید بیدارباشیم و پاسدار خون شهدای دانش‌آموز باشیم.

ما می‌توانیم!

ما می‌توانیم با آگاهی، بینش و بصیرت خویش، این لانه‌ی جاسوسی پنهان در امواج را مهار و نابود کنیم.

#خبردار    فاطمه کفعمی

کد خبر 326383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.