تعامل دولت ها در رفع مشکل سوریه نشان از اثرگذاری همکاری ها است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تعامل دولت های منطقع در رفع مشکل سوریه نشان از اثرگذاری همکاری ها برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران به سخنرانی و توصیه های رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با پوتین اشاره کرد و اظهار داشت: این دیدار یک ساعته اثرهای زیادی برای امنیت منطقه و افزایش تعاملات بین المللی کشورمان و سایر کشورهای دنیا با همدیگر دارد که پوتین نیز به این موضوع پس از دیدارش با رهبر انقلاب اشاره و توصیه های رهبر انقلاب را کارساز و موثر خواند.

وی افزود: حذف دلار از معاملات بین المللی یکی از محورهای سخنرانی و این دیدار بود که حذف دلار در معاملات بین المللی و استفاده از پول رایج کشورهای مورد معامله برای خنثی سازی تحریم ها و توطئه های آمریکا لازم است و اگر آمریکا را به واسطه ابزارهایش حذف کنیم آنگاه وطئه های آن ها علیه کشورها و دولت ها از بین می رود و این دولت ظالم با استفاده از ابزارهایی مانند پول رایج قادر به حکم رانی و اعمال نفوذ نیست زیرا با وجود تسخیر لانه جاسوسی در کشورمان اما دولت آمریکا با دلار در حال حاضر علیه کشور ما توطئه می کند.

 امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص تعامل بین کشورهای منطقه برای رفع بحران ها و مشکلات، بیان داشت: تعامل دولت های منطقع در رفع مشکل سوریه نشان از اثرگذاری همکاری ها برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است و باید این تعامل ها ادامه داشته باشد و زمینه پیشرفت و رفع بحران ها و مشکلات فراهم شود.

وی اضافه کرد: همکاری بین کشورهای منطقه و دولت های اسلامی قادر به خنثی سازی توطئه دشمنان و دولت های ظالم می شود و نمونه های این همکاری ها نیز در رفع بحران سوریه و عراق و از بین بردن توطئه و فتنه کردستان عراق را همگان دیدند و با تداوم این همکاری ها سایر توطئه های دشمنان نیز از بین خواهد رفت و روز به روز توانایی و قدرت آن ها کاهش می یابد.

حجت الاسلام رشیدیان به وقایع 13 آبان اشاره کرد و گفت: وقایع 13 آبان همگی نشان از اقتدار کشورمان و استکبارستیزی ملت ایران است که این روز به یوم الله شناخته شده و واقعا روز خداست و دشمنان دین خدا رسوا شده اند و تکریم این مناسبت مهم نشان از پاکی و تقوای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر قدرت قبلی خود را ندارد و در حال حاضر چهره واقعی آن ها برای جهانیان نشان داده شده است، خاطرنشان ساخت:  عهدشکنی به ویژه در موضوع برجام، ظلم و ستم گسترده در دنیا و دورویی و چهره منافقانه دولت مردان آمریکا و سران این کشور رسوایی آن ها را به همراه داشته و دیگر آن قدرت گذشته و توانایی حاکمیت جهانی را ندارند و ملت ها و دولت های جهان با این دولت ظالم همراه نمی شوند.

امام جمعه تیران تربیت و حمایت از داعش توط آمریکا در راستای اهداف استکباری چهره آن ها را نشان داد و آنچه که آن ها تاکنون به ملت های جهان ظلم کرده اند منجر به رسوایی و ذلیل شدندشان شده و دیگر جایگاهی در دنیا نخواهند یافت.

وی از عدم فرمانده جدید انتظامی شهرستان تیران و کرون از سوی نیروی انتظامی انتقاد کرد و گفت: با توجه به گستردگی و جایگاه و موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون، فرماندهی انتظامی استان اصفهان نسبت به انتصاب فرمانده جدید شهرستان اقدام کند و شایسته نیست که این شهرستان بدون فرمانده انتظامی اداره شود.

وی اضافه کرد: گستردگی این شهرستان نباید دچار مشکلی با عنوان عدم اسقرار و معرفی فرماندهی انتظامی باشد.

کد خبر 326168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.