دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند

دهاقان – امام جمعه موقت دهاقان بااشاره به بیانات مقام رهبری دردیدار با تعدادی از دانش آموزان، گفت: اولین توجه رهبری این بوده که دانش آموزان در درس خواندن و علم آموزی کوتاهی نکنند و هرچه بیشتر در این زمینه ها تلاش کنند در آینده نتیجه بهتری می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام مهدی اجتهادی در خطبه های نماز جمعه، با توجه به فرارسیدن 13 آبان و روز دانش آموز اظهار داشت: امروز با پدیده ای به نام فضای مجازی مواجه هستیم که محورهای آن اجتناب ناپذیر است و دانش آموزان باید مواظب باشند به درس و تحصیلشان لطمه ای وارد نشود.

وی باتوجه به اینکه برخی از شبکه های مجازی و بازی های اینترنتی فراگیرشده و در زندگی افراد جای خود را بیشتر باز کرده، اذعان داشت: این فضاها دشمنان سرسخت دانش آموزان هستند و ممکن است تحصیل آنها را متخل سازد.

خطیب نماز جمعه دهاقان بااشاره به بیانات مقام رهبری دردیدار با تعدادی از دانش آموزان، گفت: اولین توجه رهبری این بوده که دانش آموزان در درس خواندن و علم آموزی کوتاهی نکنند و هرچه بیشتر در این زمینه ها تلاش کنند در آینده نتیجه بهتری می گیرند.

حجت الاسلام اجتهادی افزود: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و باید در تولید علم به آنها تکیه کنیم.

وی با توجه به ضرورت دشمن شناسی، اذعان داشت: آمریکا دشمن دیرینه ماست که می خواهد به استقلال و آزادی ما ضربه بزند، کسانی که از قبل می گفتند یک قدم کوتاهی کنند تا شاید مساله ای حل شود؛ امروز می دانند که آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و اگر ذره ای عقب نشینی کنیم، ضرر می بینیم.

امام جمعه موقت دهاقان بااشاره به نزدیک بودن روز اربعین حسینی(ع) و باتوجه به پیاده روی های بزرگ در این روز، خاطرنشان کرد: هرقدمی که برای این امام برحق برداشته می شود بسیار فصیلت دارد.

کد خبر 326162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.