جبهه استکبار دست از مخالفت برای رسیدن به منافع نامشروع خود بر نمی دارد

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: جبهه استکبار هرگز دست از مخالفت برای رسیدن به منافع نامشروع خود بر نمی دارد و تا انسان ها را تطمیعِ خود نکند راضی نخواهد شد، این مهم مطابق با نص صریح آیات قرآنی نیر هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و به طور حتم ملت بزرگ ایران با حضوری با نشاط در راهپیمایی روز ۱۳ آبان پاسخ قاطعی به دهن کجی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهد داد.

وی با بیان اینکه ذات استکبار یک ذات سیری ناپذیر و زیاده خواه است، افزود: جبهه استکبار هرگز دست از مخالفت برای رسیدن به منافع نامشروع خود بر نمی دارد و تا انسان ها را تطمیعِ خود نکند راضی نخواهد شد، این مهم مطابق با نص صریح آیات قرآنی نیر هست.

خطیب جمعه بادرود اضافه کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد بهانه گیری های آمریکایی ها بعد از قضیه برجام در مورد بحث موشکی، موضوع حقوق بشر، مقاومت، حزب الله، حماس و غیره خود دلیل محکمی بر زیاده خواه بودن جبهه زور و ظلم به سرکردگی آمریکا است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه باعث می شود تا آمریکایی ها و البته دیگر حاکمیت های گوش به فرمان آن ها بفهمند که زوزه کشی های آن ها هیچ اثری در اراده ملت بزرگ ایران در ادامه این راه بزرگ که راه حق و حقانیت است نداشته و نخواهد داشت.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی، بیان کرد: یکی از ویژگی های سیاست اقتصاد مقاومتی مساله صرفه جویی و پرهیز از هزینه های زائد است و یکی از تبلیغ هایی که جای آن کمی کم رنگ به نظر می رسد، تبلیغ و تاکید بر مصرف کالاهای داخلی برای حمایت از تولید ملی است.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت در تولید داخلی نیز باید به جد به آن توجه شود، گفت: تمام امکانات و ظرفیت های داخلی در تمام حوزه ها برای ساختن کالاهای داخلی با کیفیت مناسب فراهم است و باید با استفاده از ابزارهای موجود تمایل ها برای خرید کالاهای ایرانی را افزایش داد.

امام جمعه بادرود با اشاره به معارفه استاندار اصفهان و با قدردانی از زحمات استاندار قبلی، افزود: امیدواریم استاندار جدید استان اصفهان به درخواست های رئیس جمهور در مورد استان جامعه عمل پوشانده و شاهد تحقق عینی شعار مدیریتی وی یعنی «کار، کار و کار» در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز باشیم.

وی با اشاره به آغاز راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، تصریح کرد: امروز حضور در راهپیمایی اربعین حسینی بهترین سند تولی و تبری و دلیلی متقن و محکمی بر حقانیت راه امام حسین(ع) و اصل استکبار ستیزی ایشان و یاران باوفایش است.

وی ادامه داد: به فرموده امام باقر علیه السلام هر کس امام حسین (ع) را زیارت کند خداوند ثواب هزار حج مقبول، هزار عمره مقبوله، اجر هزار شهید از شهدای بدر، هزار صدقه مقبوله و مزد آزاد کردن هزار بنده را به وی می دهد.

حجت الاسلام قاسمی درگذشت پدر بزرگوار سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: بدون شک تربیت چنین فرزندی که همواره یکی از بازوان پرتوان نظام و ولی فقیه بوده است یکی از بهترین ره توشه ها و از صدقه های جاریه است که روح وی از آن بهره مند خواهد شد.

کد خبر 326160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.