اتحاد و همدلی نیاز امروز کشور است/ایران با ضعف مدیریتی روبه رو است

احمد هاشمی رفسنجانی با حضور در غرفه ایمنا گفت: دولت برای حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان باید تلاش کند تا بدون هیچ حاشیه ای مسائل و مشکلات کشور حل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا احمد هاشمی رفسنجانی با حضور در غرفه ایمنا، در خصوص شرایط کنونی کشور و نبود آیت الله هاشمی گفت: اکنون که آیت الله هاشمی در میان نیست باید گفتار و رفتارش را به عنوان الگویی در کشور جاری کنیم.

وی افزود: آیت الله رفسنجانی همیشه به تمامی وظایف خود عمل می کرد تا به ایران و انقلاب ضربه ای وارد نشود و هیچ تفرقه ای بین مردم به وجود نیاید.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: دولت برای حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان باید تلاش کند تا بدون هیچ حاشیه ای مسائل و مشکلات کشور حل شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات علیه ایران در دنیا بسیار زیاد است، بیان داشت: بسیاری از کشورها با دیدن ایران و امنیت موجود در آن دیدگاهشان در مورد کشورمان عوض خواهد شد.

برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص گردشگری در ایران عنوان کرد: ایران از نظر منابع طبیعی کشوری غنی است و مسئولان وقت باید از این پتانسیل ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ایران اکنون با معضل ضعف مدیریتی روبه رو است و باید هرچه سریع تر با ریشه های خراب در مدیریت مبارزه کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه از نصف جهان بودن اصفهان به عنوان برندی برای جذب گردشگر استفاده کنیم، ادامه داد: اصفهان دارای دیدنی هایی است که شاید هیچ کجای دنیا آن را نمی توان دید و این جای کار بیشتری برای معرفی این شهر به دنیا دارد.

وی گفت: اصفهان می تواند الگویی باشد برای بسیاری از شهرها زیرا که مردم اصفهان مردمانی اهل کار و تلاش هستند و دارای محیطی بسیار آرام است.

کد خبر 326148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.