مجموعه شهر علم باید تقویت شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار داریم که شهر علم تقویت و نخبه پروری معیار حرکت در این مجموعه باشد و با توجه به این موضوع توصیه می کنم اتاق های فکر شهر علم راه اندازی شود.

به گزارش ایمنا، کوروش محمدی در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر از مجموعه شهر علم با بیان اینکه حامی این جریان فرهنگی هستیم و از این جریان حمایت می کنیم، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با تمام توان در خدمت این جریان ارزشمند فرهنگی است و شهر علم پشتوانه ای برای بحث های مختلف شهر است.
وی اضافه کرد: اتاق های فکر شهر علم باید راه اندازی شود و انتظار داریم شهر علم الگویی برای تمام کشور و حتی کشورهای منطقه باشد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اراده ایرانیان در حوزه های علمی استوار و کوه شکن است، تصریح کرد: خوشبختانه در مجموعه شهر علم مجموعه ارزشمندی از چهره های دانشگاهی حضور دارند و ما نیز نگاهی علمی و آکادمیک به این مجموعه داریم و قول می دهیم که از حرکت ارزشمند این مجموعه در شورای شهر حمایت کنیم.
وی  با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی خانه شیمی نیز در مجموعه شهر علم باشیم، ادامه داد: انتظار داریم در ادامه حرکت این مجموعه، شاهد گام های جدید و کارهای خلاقانه ای در حوزه های مختلف علمی باشیم.
محمدی با اشاره به اینکه امیدواریم باله سوم و چهارم شهر علم به زودی تامین اعتبار، احداث و راه اندازی شود، تاکید کرد: علوم پایه و علوم انسانی با یکدیگر در ارتباط هستند و امیدواریم در کنار علوم پایه شاهد تاسیس خانه های علوم انسانی هم در باله های سوم و چهارم شهرعلم باشیم.
کد خبر 326133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.