اربعین جریانی برخواسته از دل جهان اسلام است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: اربعین جریانی است برخواسته از دل جهان اسلام و به ویژه شیعه که می بایست تاریخ را دگرگون کند و رسانه ای فوق همه رسانه هاست.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل گفت: همایش بزرگ اربعین حسینی(ع) خودجوش، مردمی و بدون دخالت دولت ها نمایش سیاسی، اجتماعی و اقتدار شیعیان و اسلام است.
وی افزود: حضور مردم و حتی اقلیت های مذهبی از نزدیک به 60 کشور دنیا تجمعی بی مانند است و مردم عراق به عنوان میزبان با گرمی و مهر پذیرای میهمانان هستند که می تواند این خروش حتی در پیچ تاریخی آخر الزمان موثر باشد.
امام جمعه آران و بیدگل در ادامه به پذیرایی تعداد زیادی از زائران ایرانی با برپایی موکب ها در مسیر کربلا بیان کرد: اربعین جریانی است برخواسته از دل جهان اسلام و به ویژه شیعه که می بایست تاریخ را دگرگون کند و رسانه ای فوق همه رسانه هاست.
وی در ادامه به سفر رئیس جمهوری روسیه به ایران اشاره کرد و گفت: ملاقات 'ولادیمیر پوتین' با رهبری فرزانه انقلاب نقشه دشمنان برای منزوی کردن کشور را نقش بر آب کرد و خط بطلانی بر شیطنت های ایالات متحده و حامیان منطقه ای آنها برای انزوای ایران کشید.
کد خبر 326085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.