انقلاب اسلام ثمره ایثار و شهادت است

لنجان_رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: تربیت افسران جنگ نرم و آموزش رزمندگان جبهه فرهنگی، و مصونیّت بخشی به نسل جوان، در مقابل تهاجمات نامحدود فرهنگی، فقط در شعاع انوار فرهنگ شهادت و مکتب عاشورا و در سایه سار امتثال از ولایت مطلقه فقیه، ظهور پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مصطفی حبیب الهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: تربیت افسران جنگ نرم وآموزش رزمندگان جبهه فرهنگی، ومصونیّت بخشی به نسل جوان، در مقابل تهاجمات نامحدود فرهنگی، فقط در شعاع انوار فرهنگ شهادت ومکتب عاشورا ودر سایه سار امتثال از ولایت مطلقه فقیه، ظهور پیدا می کند.
وی افزود: فرهنگ ایثار وشهادت مجموعه ای از معانی نمادین است که ایثارگری و میل به شهادت را در افراد به وجود می‌آورد و با نهادینه شدن آن، نگرشها و رفتار افراد را به سمت رفتارهای ایثارگرانه سوق خواهد داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی که خود ثمره ایثار و شهادت است، موجب تغییر و تحول در تمامی سطوح جامعه شد و مطمئنا در عصر حاضر، اگر ملتی در راه حفظ و تقویت دستاوردهای فرهنگی خود قدم پیش نگذارد، نمی تواند در مقابل تهدیدها مصون بماند.
وی ادامه داد: از این رو ارتقا فرهنگ شهادت و ایثار در بین نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
حبیب الهی اضافه کرد: رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ شهید و شهادت و رسالت فرهنگی وخدمت رسانی به خانواده های شهدا است.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره شهدا، متذکر شد: اصلی‌ترین نکته‌ای که ما در اندیشه حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی داریم، عنصر ایثار و شهادت است و تمام آنچه را که از مباحث تئوریک از اسلام ناب و جمهوری اسلامی، عدالت‌خواهی و پیشرفت به ذهن متبادر می‌شود، پیش‌برنده آن روحیه ایثار و شهادت است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان عنوان کرد: این روحیه از فرد، انسانی می‌سازد که در برابر سختی‌ها و موانع موجود عکس‌العمل‌های خاصی از خود نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: امروز با توجه به هجمه‌های دشمنان ایران اسلامی بنیاد شهید نقش قرارگاهی خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفاء می‌کند تا به موفقیت دست پیدا کنیم.
حبیب الهی تاکید کرد: ما گنج بزرگی با نام گلزار شهدا داریم که متولی آن بنیاد شهید و امور ایثارگران است و می‌توانیم با بهره‌مندی این این ثروت بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه امروز را مرتفع سازیم.
وی خاطرنشان کرد: گلزار شهدای والامقام آثار و برکات مهمی در هر منطقه‌ای در پی دارد بگونه‌ای که می‌توان گفت شهدا سرمایه‌هایی هستند که معنویت را به جامعه منتقل می‌کنند چراکه حماسه آفرینی‌های شهدای والامقام در عرصه‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سبب اقتدار و صلابت ایران اسلامی شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان اضافه کرد: شهدای والامقام سبب افتخار این کشور و مملکت اسلامی هستند و وظیفه ملی و مذهبی  است که نسبت به گلزار شهدا نگاه ویژه داشته باشیم از این رو تداوم این روح معنوی در گلزارهای شهدا است که میتواند ما را در عرصه‌های مختلف یاری رساند.

کد خبر 326081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.