سپاهان بیش از این سقوط نمی‌کند

سپاهان در صورتی به رده چهاردهم جدول بازمی‌گردد که گسترش فولاد در آخرین دیدار هفته با اختلاف حداقل ۶ گل نفت را در آبادان شکست دهد.

به گزارش ایمنا، پس از باخت به پیکان، سپاهان یک پله دیگر در جدول پایین آمد و در رده سیزدهم قرار گرفت. با توجه به آنکه پرونده رقابت‌های هفته یازدهم هنوز بسته نشده و سه مسابقه از آن باقی مانده است روی کاغذ امکان سقوط بیشتر سپاهان در جدول وجود دارد.

جالب آنکه هیچ‌یک از سه تیمی که در جدول پایین‌تر از سپاهان قرار دارند هنوز دیدارهای خود از هفته یازدهم را برگزار نکرده‌اند. تیم های رده‌پانزدهمی و شانزدهمی سیاه‌جامگان و استقلال خوزستان که اتفاقاً امروز در تقابلی رو در رو به مصاف هم می‌روند اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند عقب‌ماندگی چهارامتیازی خود نسبت به سپاهان را جبران کنند اما گسترش فولاد در صورت برتری برابر نفت آبادان در آخرین بازی هفته یازدهم با تیم اصفهانی هم‌امتیاز خواهد شد. با این وجود، به واسطه تفاضل گل بسیار بدتر گسترش فولاد نسبت به سپاهان، آبی‌های تبریز برای آنکه جای طلایی‌پوشان اصفهانی را در رده سیزدهم بگیرند باید در آبادان با اختلاف ۶ گل میزبانشان را شکست دهند. با توجه به آنکه وقوع این اتفاق بسیار دور از ذهن است می‌توان از همین حالا مطمئن بود که سپاهان تا قبل از آغاز تعطیلات لیگ دیگر بیش از این در جدول سقوط نمی‌کند و به رده چهاردهم بازنمی‌گردد.

کد خبر 325987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.