کرانچار در فکر راه چاره

سپاهان علیرغم خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی بازنده از زمین خارج شد تا سرمربی این تیم به فکر چاره‌ای برای این معضل جدی باشد.

به گزارش ایمنا، وقتی زلاتکو کرانچار در مقطع پایانی لیگ شانزدهم به سپاهان بازگشت و تیم اصفهانی از ۶ دیدار آخر فصل چهار بازی را با برد پشت سر گذاشت این تصور به وجود آمد که روزهای طلایی سپاهان دوباره آغاز شده است.

نتایج درخشان روزهای پایانی فصل پیش باعث شد تا هواداران سپاهان با خوش‌بینی کامل به استقبال لیگ هفدهم بروند هرچند که برخی اتفاقات خواسته و ناخواسته نقل و انتقالات جای اندک نگرانی را برای آنها باقی گذاشته بود. حتی بدبین‌ترین هوادار سپاهان هم تصورش را نمی‌کرد که تیم اصفهانی از ۱۱ هفته ابتدایی لیگ تنها ۱۱ امتیاز کسب کند. طلایی‌پوشان در حالی در رتبه‌های پایینی جدول جای خوش کرده‌اند که در بیشتر مسابقات عملکرد خوبی دارند.

در دیدار با پیکان آنها در حالی ورزشگاه نقش جهان را دست خالی ترک کردند که تا واپسین دقایق بازی برای کسب حداکثر امتیازات مسابقه تلاش نمودند. از دست رفتن موقعیت‌های پُرشمار گلزنی باعث شد تا سپاهان علیرغم ارائه بازی برتر بازنده زمین لقب بگیرد و کرانچار را با این سؤال بی‌جواب مواجه کند که چرا تیمش با وجود ارائه بازی خوب تا این اندازه در گلزنی ناتوان است. علی‌الحساب که مرد کروات به شاگردانش اولتیماتوم داده است که اگر در چهار بازی باقیمانده از دور رفت خودشان را اثبات نکنند در پایان نیم‌فصل درب خروج به آنها نشان داده خواهد شد.

کد خبر 325940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.