برگزاری اقامه نماز باران در روز اربعین

فرماندار اصفهان گفت : ستاد اقامه نماز شهرستان با هماهنگی ائمه جمعه و جماعات نسبت به اقامه نماز باران در روز اربعین، در شهرستان اقدام و فرهنگ‌سازی لازم نیز در این خصوص انجام شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در دومین جلسه مشترک ستاد زکات و ستاد اقامه نماز شهرستان، اظهار داشت: اقدامات و پیگیری‌های خوبی توسط ستاد زکات و ستاد اقامه نماز شهرستان صورت گرفته که شایسته تقدیر و تشکر است و موارد خاص نیز باید مطرح تا در کارگروه تسهیل امور مالیاتی موردبررسی و پیگیری قرار گیرد.

رضوانی در ادامه افزود: ستاد زکات شهرستان نسبت به تدوین قوانین و مقررات و چارچوب پرداخت زکات، و اطلاع‌رسانی در این رابطه، اقدام و آموزش‌های لازم را در این راستا، ارائه نماید.

وی با تأکید بر اهمیت اقامه نماز باران در شهرستان، ابراز داشت: ستاد اقامه نماز شهرستان با هماهنگی ائمه جمعه و جماعات نسبت به اقامه نماز باران در روز اربعین، در شهرستان اقدام و فرهنگ‌سازی لازم نیز در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به تأثیر فضای مجازی در اقامه نماز، خاطرنشان کرد: نواحی شش‌گانه آموزش‌وپرورش اصفهان نسبت به تشویق دانش آموزان پیرامون تأثیر فضای مجازی در اقامه نماز، اقدام و منتخبین در این زمینه تقدیر شوند.

فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری اجلاس اقامه نماز در شهرستان، افزود: ستاد اقامه نماز نسبت به تعیین تاریخ و مکان برگزاری این اجلاس، اقدام و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

کد خبر 325926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.