دیپلماسی نوین دفاعی ایران و روسیه تبیین می شود

رئیس ستاد ارتش روسیه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران درباره همکاری‌های فنی و نظامی دو کشور و همچنین وضعیت کنونی سوریه رایزنی کرد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا؛ ژنرال والری گراسیموف رئیس ستاد ارتش روسیه صبح امروز با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد؛ محوریت این دیدار همکاری‌های فنی و نظامی دو کشور و همچنین وضعیت کنونی سوریه بود.

رئیس ستاد ارتش روسیه درباره اهداف خود از سفر به ایران گفت: در این سفر مایل هستم درباره دو موضوع با یکدیگر مذاکره کنیم که وضعیت فعلی سوریه و همچنین همکاری‌های فنی و نظامی ایران و روسیه این موضوعات را شامل می‌شود.

گراسیموف ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: ازدیدن حضرتعالی خوشحال هستم و از سطح همکاری دفاعی و نظامی بین دو کشور راضی هستم.

وی در ادامه به مسابقات ارتش‌های جهان که در روسیه برگزار شد، اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات تمامی شرکت‌کنندگان توانایی‌های ورزشی و نظامی خود را نشان دادند و این برای شرکت‌کنندگان جالب بود.

همچنین سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در این دیدار اظهار کرد: همکاری نیروهای مسلح دو کشور به خصوص در دو سال اخیر رشد خوبی داشته و زمینههای زیادی برای توسعه همکاری ها وجود دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران ضمن تشکر از برگزاری رقابتهای نظامیان جهان در روسیه و دعوت از جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات موجب توسعه همکاری بین دو کشور خواهد شد.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح فدراسیون روسیه که صبح امروز وارد تهران شده است به دیدار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران رفت و پشت درهای بسته با یکدیگر مذاکرات مهمی کردند.

در این دیدار دیپلماسی نوین دفاعی ایران و روسیه تبیین می شود و درباره نحوه مقابله با تروریسم با یکدیگر مذاکره می کنند.

کد خبر 325925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.