گروه ۳۰ نفره خدمات شهری شهرداری اصفهان در کربلای معلی مستقر شدند

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: از امروز گروه ۳۰ نفره خدمات شهری شهرداری اصفهان در کربلای معلی مستقر شده اند و تا یک روز پس از اربعین حسینی خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: طبق تصمیماتی که در ستاد اربعین استان اصفهان گرفته شد، برای ارایه خدمات در محدوده کربلای معلی، شهرداری اصفهان موظف به انجام اموری شد که در این راستا اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با تمهیدات لازم یک گروه ۳۰ نفره را تشکیل داد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ نفر در قالب یک گروه از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان شامل: ۲۰ نفرکارگر، ۲ نفر سرکارگر، یک نفر مسئول، یک نفرکارپرداز، ۲ نفر راننده و ۲ نفر کمک راننده روز گذشته به شهر کربلا اعزام و امروز در این شهر مقدس مستقر شده اند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این گروه با امکانات و تجهیزات لازم از جمله کامیون حمل اثاثیه و وسایل مورد نیاز ارائه خدمات، انجام نظافت، رفت و روب و حمل زباله محدوده مشخص شده در کنار موکب مربوط به ستاد عتبات عالیات استان اصفهان را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه گروه خدمات شهری شهرداری اصفهان تا یک روز پس از اربعین به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد، گفت: وسایل مورد نیاز نیروهای گروه اعزام شده، جهت رفت و روب و حمل زباله از جمله جارو و مخزن ها و همچنین امکانات اسکان برای آنها، ارسال شده است.

ساکتی اظهارکرد: تعداد ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی نیز برای تمهیدات ایمنی محدوده موکب ستاد عتبات عالیات استان اصفهان اعزام شده است.

وی با تاکید بر مدیریت هزینه در اعزام گروه ۳۰ نفره خدمات شهری شهرداری اصفهان به کربلای معلی، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با کمترین هزینه بیشترین خدمات را به زائران اربعین امام حسین(ع) ارایه کنیم.

کد خبر 325823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.