یزدانی: شکست را باور نمی‌کنم/ باید ۱۰ بر صفر پیروز می‌شدیم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اصلاً باور نمی‌کنم در دیداری که باید ۱۰ بر صفر می‌بردیم، باخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش یزدانی پس از شکست عجیب تیمش برابر پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم پیکان تبریک می‌گویم اما این تلخ‌ترین شکست زندگی‌ام بود. اصلاً باور نمی‌کنم دیداری که باید ۱۰ بر صفر می‌بردیم را باخته‌ایم. انگار دارم خواب می‌بینیم، خیلی تلخ بود و اصلاً نمی‌توانم این شکست را درک کنم.

وی درباره شعارهای هواداران علیه مدیریت و بازیکنان سپاهان بیان کرد: به هر حال هواداران حق دارند ناراحت باشند زیرا تا الان هم خیلی پای ما ایستاده‌اند اما می‌خواهم شرایط را ببینند. گویا خدا با ما قهر کرده‌ است و همانطور که با ما قهر کرده است، پیکان را بغل کرده است! دیداری که مالکیت ۹۰ به ۱۰ یا ۹۵ به ۵ داشت را ما باختیم. ما زحمت می‌کشیم اما توپ‌هایمان به گل نمی‌رود.

مدافع سپاهان که سابقه بازی در پیکان را هم دارد افزود: امروز همه دیدند چقدر موقعیت‌ داشتیم و پیکان اصلاً موقعیتی نداشت. باید از هواداران تشکر کنیم زیرا تا همین مقطع از فصل هم خیلی پای ما ایستاده‌اند.

یزدانی درباره اینکه می‌گویند نقش جهان برای سپاهان خوش یمن نیست گفت: این مسائل خرافات است اما با دیدن این بازی‌ها آدم شک می‌کند و می‌گوید شاید این مسائل وجود دارد!

وی ادامه داد: با وجود همه این مسائل باید آنقدر خوب باشیم و روی ضربات آخر تمرکز داشته باشیم که راحت بازی را ببریم و نگذاریم کار به اینجا بکشد.

کد خبر 325812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.