پخش فصل دوم «لیسانسه ها» از پایان ماه صفر

فصل دوم سریال طنز «لیسانسه ها» همزمان با پایان ماه صفر از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش ایمنا، فصل دوم سریال طنز «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت پس از موفقیت چشمگیر فصل اول آن، از پایان صفر از شبکه سه به نمایش در می آید. سروش صحت که پیش از این مجموعه های «ساختمان پزشکان»، «پژمان» و «شمعدونی» را برای شبکه سه ساخته است در همکاری جدیدش فصل دوم و سوم لیسانسه ها را می سازد.  

مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال «لیسانسه ها» به مهر گفت: سریال «لیسانسه ها» بعد از پایان ماه صفر روی آنتن می رود تا بعد از مدتی دوباره یک سریال کمدی در شبکه سه داشته باشیم.

خبرها حاکی از آن است که فصل سوم این سریال با نام «فوق لیسانسه ها» هم برای شبکه سه ساخته می شود.

روشن روان تاکید کرد: این مجموعه هم در ادامه دو فصل قبلی است و طرح آن تصویب و قرارداد نگارش هم به کارگردانی سروش صحت بسته شده است.

«لیسانسه ها» درباره سه جوان لیسانسه است. مازیار رحمتی (امیر کاظمی) در یک خانواده از هم پاشیده زندگی می‌کند و پدر او معتاد است و خودش در فکر مهاجرت است که متوجه بیماری سرطانش می‌شود. حبیب نقوی (هوتن شکیبا) فردی پولدار است که به شدت علاقه به ازدواج دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود شریفیان (امیرحسین رستمی) در آستانه ازدواج و جویای کار است. درواقع نقش‌های اصلی این سریال را هوتن شکیبا_ امیرحسین رستمی و امیر کاظمی ایفا می‌کنند.  

کد خبر 325699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.