با عکاسی معاصر افغانستان آشنا شوید

نشست «سیری در عکاسی معاصر افغانستان» با حضور فاطیما حسینی، ۱۰ آبان ماه در نگارستان امام خمینی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، «سیری در عکاسی معاصر افغانستان» عنوان نشست این هفتۀ کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان است که با حضور فاطیما حسینی برگزار می شود.

‌این هنرمند دارای مدرک کارشناسی هنر عکاسی  از دانشگاه تهران است و از جمله سوابق او می توان به عضویت در انجمن عکاسان افغانستان ‘IPSA ‘ و انجمن افغان فتوگرافی نت ورک’ APN ‘ و برپایی و حضور در نمایشگاههایی مثل نمایشگاه انفرادی «افغان ها با دید نو»   (گالری ایده، زمستان ۹۱ تهران)، نمایشگاه گروهی ‘ IPSA Group ‘ (گالری موزه ی هنرهای معاصر، مشهد، تابستان ۹۲)، نمایشگاه انفرادی «امروز-کابل» (گالری موسسه فرهنگی اکو ECO ) زمستان ۹۲ تهران)، نمایشگاه گروهی «وطن خانه ی من، وطن زندگی من» (گالری اکو، زمستان ۹۳ )، نمایشگاه گروهی فتو فستیوال هند (اکتبر ٢٠١٥ )، نمایشگاه گروهی We Together  به همراه ١٤ هنرمند از خاورمیانه و اروپا در گراتس اتریش (نوامبر تا دسامبر ٢٠١٦)، نمایشگاه گروهی عکس پرتره های افغان اکتبر ٢٠١٧ در بروکلین، نیویورک و ... اشاره کرد. حسینی همچنین موفق به کسب مقام دوم در فستیوال پرتره سازی ۲۰۱۵ نیز شده است.

علاقمندان برای شرکت در نشست «سیری در عکاسی معاصر افغانستان» با حضور این هنرمند، می توانند با توجه به اطلاعات درج شده در پوستر نسبت به ثبت نام خود اقدام و چهارشنبه ۱۰ آبان ماه، رأس ساعت ۱۶:۰۰ به نگارستان امام خمینی (ره) مراجعه کنند. /

کد خبر 325678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.