لزوم حرکت به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود اختلاف نظرهایی که در برخی موارد وجود دارد، باید به صورت همگرا و یکپارچه به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری شهر گام برداریم که البته شورای پنجم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مقدری در مراسم کلنگ زنی بازسازی سینما ساحل و احداث بزرگترین پردیس سینمایی اصفهان اظهار کرد: باعث افتخار نمایندگان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان است که امروز در چنین مجموعه صمیمی، دلسوز و پرتلاشی که در حوزه هنری اصفهان و شرکت سینمایی بهمن سبز وجود دارد، حضور پیدا کردیم و به عنوان یک شریک غیرتجاری و عمدتا با رویکرد فرهنگی و هنری این قبیل پروژه های فرهنگی را دنبال می کنیم  تا بتوانیم فضاهای فرهنگی و هنری را برای مردم شهر ارتقاء بدهیم در همین راستا کمک خواهیم کرد این فضاها نوسازی و بهسازی شده و به فناوری های روز دنیا تجهیز شوند.

وی ادامه داد: در این راستا اولویت هایی در هفته های اخیر در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت پیوسته و در جلسات فوق العاده تعیین شده و تمام تلاش ما این است که بودجه چهار سال آینده و به ویژه بودجه ٩٧ شهرداری را به صورتی تنظیم کنیم که تمام نگاه های مشارکتی که شهرداری باید با سایر نهادها و ذی نفعان فرهنگ و هنر اصفهان داشته باشد، در قالب مقررات تنظیمی و مدیریت شهری فارغ از سلیقه مدیران در نظر بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با وجود اختلاف نظرهایی که بعضا وجود دارد باید به صورت همگرا و یکپارچه حداقل به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری شهر گام برداریم البته شورای پنجم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در این پروژه که از ماه های گذشته با هماهنگی های لازم با مسئولان و متولیان امر در دستور کار قرار گرفته، کار را به سمتی به جلو ببریم که وقت را تلف نکنیم.

مقدری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، در آغاز سال ٩٧ افتتاح این پردیس سینمایی صورت می گیرد و امیدوارم در بهار ٩٧ در کنار به جریان افتادن زاینده رود، شاهد به جریان افتادن فرهنگ و هنر در این پردیس سینمایی باشیم. این امر سرآغاز مشارکت های آینده شورای پنجم و شهرداری دوره جدید با دیگر مسئولان در پروژه سینما ایران، سینما همایون و تالار اندیشه است که مذاکرات این موضوع در روزهای آینده دنبال می شود.

گفتنی است، شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نوسازی سینما ساحل و تبدیل آن به بزرگترین پردیس سینمایی اصفهان مشارکت دارد.

کد خبر 325548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.