تقویت توریسم سلامت اولویت شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان گفت: اولین اولویت برنامه ما در شهرداری اصفهان، توسعه گردشگری است و یکی از شاخه های اصلی توسعه توریسم، تقویت توریسم سلامت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، قدرت الله نوروزی با حضور در غرفه وبدا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در تهران، اظهار داشت: اعتقاد داریم که نظم عمومی چندین مولفه دارد و یکی از مهمترین مولفه های آن سلامت جامعه است، در حالی که برخی افراد تصور می کنند که نظم عمومی را فقط پلیس و نیروهای نظامی برقرار می کنند.
وی ادامه داد: وقتی سلامت جامعه تضمین شود، نظم عمومی برقرار می شود که در این میان نقش وزارت بهداشت در ایجاد و استقرار نظم عمومی از طریق تامین سلامت جامعه، بسیار مهم است.
شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری ها یکی از نهادهایی هستند که بیشترین ارتباط و همکاری را با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دارند و یکی از تلاش های شهرداری ها، کمک به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی است.
وی خاطرنشان کرد: اولین اولویت برنامه ما در شهرداری اصفهان، توسعه گردشگری است و یکی از شاخه های اصلی توسعه توریسم، تقویت توریسم سلامت است و با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز جلسات بسیار خوبی را برگزار کردیم و به همین دلیل یک پزشک را به عنوان مشاور توسعه و سلامت منصوب کردم تا مشکلات توسعه سلامت در شهر اصفهان کاهش و ارتباط ما با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، افزایش یابد.

کد خبر 325492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.