جانشینِ محروم و جایگزینِ مصدوم

عارف غلامی که در دیدار با سیاه‌جامگان جای حسن جعفریِ محروم را در سمت راست خط دفاعی سپاهان گرفت احتمالاً پس از یک جلسه نیمکت‌نشینی این بار به خاطر مصدومیت بازیکن هم‌پُستش به ترکیب تیم اصفهانی بازمی‌گردد.

به گزارش ایمنا، سه‌کارته شدن حسن جعفری در دیدار با نفت تهران این توفیق را نصیب عارف غلامی کرد تا در بازی با سیاه‌جامگان از هفته نهم لیگ برتر برای اولین بار در لیگ هفدهم در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد. در آن مسابقه نه تنها دروازه سپاهان بسته ماند که تیم اصفهانی اولین پیروزی خانگی فصلش را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفت.

پیروزی خانگی توأم با کلین‌شیت برای ماندن غلامی در ترکیب اصلی کفایت نکرد و زلاتکو کرانچار ترجیح داد تا در دیدار هفته دهم برابر گسترش فولا با نیمکت‌نشین کردن دوباره این مدافع جوان، جعفری را پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک‌جلسه‌ای‌اش به ترکیب سپاهان بازگرداند. البته دروازه سپاهان در آن مسابقه هم بسته ماند تا باز هم خط دفاعی نمره قبولی بگیرد.

جعفری که اخیراً در تمرینات سپاهان دچار کشیدگی عضله شده است ظاهراً به دیدار با پیکان از هفته یازدهم لیگ برتر نمی‌رسد تا احتمالاً غلامی یک بار دیگر جانشین او در سمت راست خط دفاعی سپاهان شود.

کد خبر 325405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.