تخصص و تعهد ملاک انتخاب افراد است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای انتخاب افراد در جایگاه های مختلف باید تخصص و تعهد بر مبنای سایسته سالاری مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت در حاشیه آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد تکریم و معارفه ۵ تن از مدیران شهرداری که شامل ۳ مدیر منطقه، مدیرکل بازرسی و مدیرکل سرمایه انسانی می شد، بودیم.

وی ادامه داد: هر سیستم و ساختاری برای پیشبرد اهداف خود نیاز به امکانات و ابزارهای مورد نیاز است که یکی از مهم ترین این ابزارها، نیروی انسانی متخصص، توانمند و همراه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: آنچه ملاک انتخاب افراد در جایگاه های مختلف قرار می گیرد باید براساس تخصص و تعهد افراد باشد و در همین راستا باید شایسته سالاری را مبنای عمل قرار داد.

وی اضافه کرد: برای رشد کسانی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند هزینه شده است و این رشد را مدیون تلاش های مردم شهر هستند لذا به شهردار اصفهان توصیه می کنیم که از نیروهای توانمند استفاده کند و در جایی که نیاز به اصلاح و حضور افراد قوی تر هست بازنگری صورت گیرد به شرط آنکه افراد بهتری در آن حوزه مشغول به کار شوند.

ملت با تاکید بر اینکه نباید نگاه سیاسی مبنای تغییر و تحول افراد قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید توانایی و تخصص افراد برای تصدی جایگاه ها مدنظر باشد و از سوی دیگر زمینه های لازم برای استفاده از تجربیات کسانی که پستی را تحویل می دهند فراهم آید.

کد خبر 325214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.