رستگاری انصرافی‌ها

حریف دور اول سپاهان در جام حذفی به پیشروی در این مسابقات ادامه داد.

به گزارش ایمنا، کمتر از یک هفته مانده به دیدار با سپاهان از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی صنعت نفت انصراف خود را از شرکت در این مسابقه اعلام کرد. آبادانی‌ها البته یک روز بعد از این تصمیم منصرف شدند و در حالی که در چند نوبت تأکید کرده بودند که احتمالاً تیم دومشان را به مصاف طلایی‌پوشان اصفهانی خواهند فرستاد در نهایت با ترکیبی نزدیک به ترکیب اصلی در ورزشگاه نقش جهان حاضر شدند و سپاهان را حذف کردند.

زردپوشان آبادانی پس از آنکه پُرافتخارترین تیم لیگ برتر را پشت سر گذاشتند حریفی دسته دومی را پیش روی خود می‌دیدند. با اینکه روی کاغذ داماش گیلان در قیاس با سپاهان حریف به مراتب کمتر چالش‌برانگیزی به نظر می‌رسید اما در عمل اینگونه نبود زیرا میهمان رشتی در آخرین دقیقه مسابقه گل مساوی را زد تا شاگردان فراز کمالوند برخلاف دور قبل که کار را در همان ۹۰ دقیقه تمام کردند این بار برای گرفتن جواز صعود ۱۲۰ دقیقه زمان نیاز داشته باشند.

نفت در نهایت در خانه به سختی از سد داماش گذشت تا به عنوان یک تیم سابقاً انصرافی به یک‌چهارم نهایی صعود کند و البته فعلاً تنها نماینده نیمه بالایی جدول لیگ برتر در این مرحله از مسابقات باشد.

کد خبر 325189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.