تصویب ۸۶ طرح بخش کشاورزی اصفهان توسط بانک سپه

سهم بانک سپه در طرح های بخش کشاورزی ثبت نام شده در سایت بهین یاب ۱۳۳ طرح بوده که در این راستا ۱۰۲ طرح بررسی و ۸۶ طرح مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان؛ به منظور افزایش تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر میان سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت شعب بانک سپه در استان، جلسه مشترک به میزبانی مدیریت این بانک برگزار شد.

تسریع در پرداخت تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب، نحوه استفاده از فضای موجود جهت بهره‌مندی متقاضیان ذینفع از مزایای قانونی بند(و) و تبصره ۱۶ سال جاری و سایر مباحث ضروری دیگر، از جمله مهمترین مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان در این نشست با تقدیر از زحمات مجموعه بانک سپه در تامین بخشی از منابع لازم برای توسعه و تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی، بیان داشت: سیستم بانکی می تواند با پرداخت تسهیلات مناسب و تسهیل در روند بررسی و تصویب طرح ها نقش قابل توجهی در بهبود شرایط بخش کشاورزی داشته باشد.

احمد صفی افزود: خوشبختانه بانک سپه در تعامل موثر با سازمان جهادکشاورزی در این زمینه شرایط خوبی دارد که امیدوارم نواقص و تنگناهای موجود نیز با همکاری مرتفع شود.

باقری مدیر شعب بانک سپه منطقه اصفهان در ادامه نشست، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم این بانک در سطح استان توجه به مقوله اشتغال به ویژه درجهت توسعه بخش کشاورزی است.

در ادامه این نشست به مزایای قانونی بند (و) و تبصره ۱۶ جهت تسویه حساب بدهی‌های معوق بهره برداران کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال بانک سپه اشاره و مقرر شد پیگیری های لازم در این خصوص توسط مدیریت شعب بانک سپه و سازمان جهادکشاورزی استان اتخاذ شود.

گفتنی است؛ تاکنون ۱۲۵۴ طرح کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام که از این تعداد ۱۰۱۶ طرح بررسی و نهایتاً ۸۸۰ طرح تصویب و به بانک های عامل جهت پرداخت تسهیلات ارسال شده است در این راستا سهم بانک سپه در طرح های ثبت نام شده ۱۳۳ طرح، بررسی شده ۱۰۲ طرح و مصوب ۸۶ طرح است.

کد خبر 325144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.