۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
خروج آمریکا از برجام مُهر پایان بر توافق هسته‌ای است

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: باید توجه داشت قدرت اصلی کشور ما تکیه بر توان داخلی و اعتماد به نیروهای هوشمند و جوان کشور؛ ایستادگی و مقاومت و پیروی از مکتب غنی عاشورا و شهادت است نه چیز دیگر لذا توان دفاعی، موشکی، امنیت و اقتدار، سپاه و... به هیچ وجهی وتوسط هیج فردی قابل مذاکره نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: در طول سی سال گذشته بدعهدی کشورهای اروپای  برای ما محرز و مشخص است اما اینکه کشورهای اروپای این روزها با رئیس جمهور آمریکا ترامپ همراهی نمی‌کنند و همراهی برحفظ برجام از خود نشان می دهند نباید ما را فریب دهد.

وی افزود: بایددتوجه داشت این همراهی در مسیر اهداف امریکای هاست، انها می گویند  ما با برجام هستیم اما باید با مذاکره جدید مسئله دفاعی و موشکی ایران را حل وفصل کنیم و این حرف اروپای های در مسیر همان یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا است ما به هیچ عنوان به آمریکا و اروپا  اعتماد نداشته و نداریم و این بی اعتمادی را با صدای بلند و بدون ترس  فریاد می زنیم.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: باید توجه داشت قدرت اصلی کشور ما تکیه بر توان داخلی و اعتماد به نیروهای هوشمند و جوان  کشور؛ ایستادگی و مقاومت و پیروی از مکتب غنی عاشورا و شهادت است نه چیز دیگر لذا توان دفاعی، موشکی، امنیت و اقتدار، سپاه و... به هیچ وجهی وتوسط هیج فردی قابل مذاکره نخواهد بود.

وی ادامه داد: مردم همصدا با دولت متحد و یکصدا و با اقتدار اجاز ه مذاکراه تحت عنوان برجام ۲ یا هر عنوان دیگر  را نخواهند داد و مذاکره های که یک طرفه بخواهند حقی را از ما سلب کنند، این مذاکره نیست، مذاکره ای مذاکره است که حق کشور مقابل را بدون هیج چون چرای بپذیرد و او را صاحب حق بداند بعد وارد مذاکره شود این چیزی است که در طول این سی سال اتفاق نیفتاده است لذا مذاکره برجام ۲ با قدرت وصلابت باید در نطفه خفه شود.

باقریان بحث پدافند غیر عامل را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دشمن نباید از سرمایه و منافع  های ما که برای رفاه  کشور تأسیس شده بر علیه ما استفاده شود لذا  پدافند غیر عامل این هوشیاری را به ما می دهد  که با دست خودمان ابزار دشمن را تهیه نکنیم، مثلا فلان سدی  که برای رونق و توسعه  کشاورزی و آب شرب مردم تهیه شد روزی با توطئه دشمن علیه ما استفاده شود.

وی عنوان کرد: امروز یکی از تهدیدهای جدی دشمن توجه به همین موضوع است که با دست خودمان خودمان را نابود کنیم لذا یکی از راه های نفود  دشمن همین وارد کردن مواد غذای و خوراکی و داروی است که امکان داد با توطئه ی یک فاجعه در کشور به وجود آورد برای همین پدافند غیر عامل می‌اید دقیقا  اینها را رصد میکند و مراقب است.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: برخی نرم افزار ها ی موجود و برنامه های تفریحی  هم از توطئه های دشمن برای نابودی  کشور است باید توجه داشت ظاهر این برنامه  تفریح و شادی است اما باطن آن چیز دیگری است و در هفته گذشته چیزی از رسما اعلام شد دو دختر جوان و معصوم ما اسیر یکی از همین بازی ها شدند و به کام مرگ رفتند  آنها ظاهر درگیر یک بازی شده بودند اما  سرانجام آنها به کجا ختم شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۴۰ میلیون گوشی هوشمند در بین مردم و جوانان ما وجود دارد همین یعنی یک راه نفوذ قوی لذا باید هوشیار باشیم،   والدین نظارت و دقت خود را از مسیر منطقی بر روی فرزندان خود بیشتر کنند، مربیان و معلمان برای هوشیاری آنان  تلاش بیشتر کنند تا دچار بحران نشویم.

باقریان اذعان کرد: امروز دشمن شدید از قدرت منطقه ای  و اقتدار ایران اسلامی هراس دارد، دشمنان به خوبی این قدرت و نفود روز به روز  آن را در جهان درک کرده است برای همین با توان وجود و با استفاده  از ابزار مختلف قصد نابودی آنرا دارد.

وی متذکر شد: دشمن با بحث کردستان عراق به دنبال توطئه جدید بود اما نفود و هوشیاری مرجعت، هوشیاری و بیداری ارتش، دولت و مردم عراق و همراهی کشورمان  این توطئه را خنثی کرد، وزیر امور خارجه آمریکا علنا با سفر به کشورهای متعدد خواستار محدود کردن ایران اسلامی و مقتدر شد اما در طول این سی سال و توطئه های متعدد  آنچه انها برداشت کردند ضرر و زیان بود.

وی تاکید کرد: سرمایه اصلی کشور جوانان  ما هستند که با الگو گیری از شهید ۱۳ ساله  شهید محمد حسین فهمیده  همیشه زنده و پویا است و در همه مسائل کشور حضور دارند و با هوشیاری تمام و با تکیه بر خود و با ولایت پذیری، قدم در مسیر شهدا که همان مسیر عزت واقتدار است گذاشته است.

امام جمعه زرین شهر در پایان گفت: جوان و نوجوان بسیجی امروز دست در دست عاشورا  و امام حسین(ع) گذاشته  وبا صدای بلند شعار هیهات منا الذله را سر می دهد.

کد خبر 325091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.