مدیر کل سرمایه انسانی و بازرسی شهرداری اصفهان منصوب شدند

شهردار اصفهان طی احکام جداگانه ای مدیر کل بازرسی و مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی طی احکام جداگانه ای سید محمود حسینی را به عنوان مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و جواد حاتمی را به عنوان مدیر کل بازرسی برگزید.
شهردار اصفهان در متن حکم خطاب به مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، سید محمود حسینی آورده است:
بی تردید سرمایه های انسانی که ارزشمندترین سرمایه های امروز در جوامع بشری و سازمانها می باشد دارای کرامتی ویژه و اعتباری وصف ناپذیر، در این راستا لزوم توجه به کارکنان عزیز، خدوم و زحمتکش شهرداری اصفهان در تمامی سطوح نیاز به همتی بلند دارد تا با همراهی و همدلی ایشان اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمند شهر اصفهان محقق گردد.
بدین منظور با توجه به توانمندی، تدین، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب می شوید.
امید است انشاءا...با اتکال به خداوند و رعایت تقوای الهی و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات جاری موفق و پیروز باشید. 
سید محمود حسینی در سوابق خود مدیریت امور اداری در مناطق چهار، سه، پنج، دو و یازده شهرداری اصفهان ، نائب رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن، مدیر عامل شرکت صفه تمیز و  مدرس دانشگاه را دارد.
گفتنی است شهردار اصفهان در رونوشت این حکم از زحمات مهدی آذربایجانی مدیریت سابق امور اداری شهرداری اصفهان تقدیر و تشکر کرد . 
همچنین شهردار اصفهان در متن حکم خود خطاب به مدیر کل بازرسی شهرداری اصفهان، جواد حاتمی آورده است:
با عنایت به توانمندی، تدین، تعهد و تجارب ارزنده و شناخت دقیق و اعتقاد راسخ به مراتب عالیه جنابعالی در واکاوی و پی جویی امور، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل بازرسی شهرداری اصفهان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و بموقع قوانین و مقررات جاری، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت خویش را به کار گیرید.
حاتمی در سوابق اجرایی خود معاونت صنایع کوچک در استان های چهارمحال و بختیاری و البرز را به ثبت رسانده و علاوه بر آن تاکنون معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، مشاور مدیرعامل و مدیر امور شهرکها و نواحی استان اصفهان و غیره را دارد.
شهردار اصفهان طی رونوشتی از زحمات محمدرضا جان نثاری در این پست تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 325033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.