کفار به چیزی جز غفلت ما از دین راضی نمی‌شوند

امام جمعه اصفهان گفت: کفار به چیزی جز غفلت ما از دین راضی نمی‌شوند. شکست ما آنها را شاد و پیروزی مان آنها را عصبانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله طباطبایی نژاد شب گذشته 3 آبان ماه در مراسم اختتامیه جشنواره ایده های قرآنی که ازسوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: مولای متقیان می فرمایند قرآن قلب مرده را زنده می کند و حیات انسانی و حیات طیبه در فهم قرآن است و در دقت در آیات آن.

وی افزود: امیرمومنان در توضیح صفات انسان های قرآنی می فرمایند متقین در قرآن دوای مرضشان را پیدا می کنند و قلبشان را زنده می کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند عذابهای نرمی را برای انسان ایجاد می کند گفت: وقتی انسان خودش را فراموش کرد دچار عذاب شده است. وقتی انسان از یاد ببر که کیست دچار دردی نیست اما به عذاب روحی سنگینی مبتلا شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمود امریکا شیطان بزرگ است این فرمایش امام طبق قرآن است و ما هنوز هم آن را نمی فهمیم چون ما قرآن را نمی فهمیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید چه کارهایی انجام دهیم تا کفار از ما راضی شوند گفت: وقتی که ما دست از دینمان برداریم و مطیع آنها شویم آنها از ما راضی می شوند. آنها می خواهند ما در برابرشان مطیع باشیم و از خودمان و هویت و دینمان دست برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: قرآن می فرماید اگر کوچکترین خیری به شما برسد کفار ناراحت می شوند. اگر ما نابود شویم آنها شاد می شوند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی و مقام معظم رهبری تمام حرف هایشان براساس قرآن است عنوان کرد: آنها از چیزی هم نمی ترسند چون به حقیقت قرآن ایمان دارند./

کد خبر 324969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.