برند دانشگاه صنعتی اصفهان،آموزش است/طرح "تم دانش" راهی برای کسب مهارت های زندگی به دانشجو

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه برند دانشگاه صنعتی اصفهان،آموزش است، گفت: برای بهره وری بیشتر دانشجویان طرح "تم دانش" راهی برای کسب مهارت های زندگی به دانشجو آموزش داده می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دکتر قاسم مصلحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برتر بودن دانشگاه صنعتی اصفهان در کشور و دنیا یک مزیت برای استان است، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان اکنون یک برند تحت عنوان آموزش دارد که دارای ویژگی های خاصی است که در این جایگاه قرار گرفته است و ما باید آن برند را حفظ کنیم.

وی افزود: دیگر دانشگاه های برتر کشور دانشجویان ما را با هر معدلی به دانشجویان سایر دانشگاه ها ارجحیت می دهند که ما باید از آن مزیت استفاده کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهانبا بیان اینکه کار در دانشگاه صنعتی هم برای اساتید و هم برای دانشجویان شبانه روزی است، عنوان کرد:  برای تلطیف فضا، نوآوری های خاصی از جمله تشکیل کمیته شاد مخفف کمیته شادابی و افزایش انگیزش دانشجویادر مقاطع مختلفی انجام شده است.

قبولی 860 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان در آزمون کارشناسی ارشد 96 

وی به آمار قبولی دانشجویان صنعتی اصفهان در ارشد 96 اشاره کرد و گفت: 860 نفر از دانشجویانمقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی در آزمون ارشد سال 96 پذیرفته شدند.

مصلحی ادامه داد: دانشجویان دکترا هرساله برای یک دوره شش ماهه فرصت مطالعاتی به خارج از کشور اعزام می شوند که در سال گذشته 84 نفر را به خارج از کشور اعزام کردیم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد: معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری سایر حوزه‌های دانشگاه، طرح جامعی را با عنوان طرح توانمندسازی و مهارت افزایی دانش‌آموختگان با عنوان "تم­ دانش" در جهت بهبود مهارت‌های آن‌ها، تدوین و به مرحله اجرا در اورده است.

وی ادامه داد: در طرحی که برای دانشجویان کارشناسی درنظر گرفته شده است، مهارت های زندگی به دانشجویان آموزش داده می شود.

مصلحی با بیان اینکه در این ترم 31 مهارت اساسی برای دانشجویان قرار داده شده است تاکید کرد: مهارت های اساسی و عملی به صورت رایگان ارائه شده و دانشجویان پس از گذراندن دوره ها گواهی آن مهارت را دریافت می کنند.

کد خبر 324751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.