حفاری های کلیه شرکت های خدمات رسان فقط با مجوز شهرداری امکان پذیر است

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهارکرد: کلیه شرکت های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای کلیه حفاری های خود باید به شهرداری مراجعه و مجوز حفاری دریافت کنند.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: حفاری های غیر مجاز باعث بی نظمی و اخلال در امورات شهر می شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز حفاری در دو نوع است، گفت: یک نوع به صورت تک انشعابی است که معمولاً مالکان ساختمان ها با مراجعه به شهرداری درخواست می کنند و پس از سیر مراحل، تعهدات مربوطه را ارایه و مجوز لازم را اخذ می کنند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: نوع دیگر مربوط به مجوزهای طولی و حفاری های شرکت های خدماتی است که درخواست آن توسط خود شرکت های خدماتی به شهرداری ارجاع می شود، پس از آن کمیسیون حفاری در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان تشکیل و در این کمیسیون درباره نحوه اجرای حفاری ها، زمان اتمام و ترمیم محل حفاری شده تصمیم گیری می شود.

وی اضافه کرد: کلیه مواردی که باید در حفاری ها رعایت شود، به شرکت های خدمات رسان اعلام و در نهایت منجر به ارایه مجوز می شود.

ساکتی اظهارکرد: کلیه شرکت های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای کلیه حفاری های خود باید به شهرداری مراجعه و مجوز حفاری دریافت کنند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت داشتن مشکلات ناشی از حفاری های شرکت های خدمات رسان در معابر، می توانند  به شهرداری منطقه محل سکونت خود (به قسمت معاونت عمران یا خدمات شهری) مراجعه و موارد را مطرح کنند تا پیگیری های لازم برای رفع آنها انجام شود.

کد خبر 324336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.