فروزان: به توپ جمع کن‌ها گفتم توپ را دیرتر بدهند!

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ذوب‌آهن ما را بسیار تحت فشار قرار داد و برای همین به توپ جمع کن ها گفتم که برای شروع مجدد بازی توپ را کمی دیرتر بدهند!

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن فروزان پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز حساس را بیرون از خانه کسب کنیم و به صدر جدول بازگردیم. همچنین باید از هوادارانمان تشکر کنم که ما در اصفهان تنها نگذاشتند و در طول بازی از ما حمایت کردند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به توپ جمع کن‌ها می‌گوید دیر توپ را به او بدهند تا وقت بازی تلف شود بیان کرد: ذوب آهن تیم بسیار قدرتمندی است و مربی بسیار بزرگی دارد. آنها ما را بسیار تحت فشار قرار دادند و برای همین به توپ جمع کن ها گفتم که برای شروع مجدد بازی توپ را کمی دیرتر بدهند!

دروازه بان پارس جنوبی درباره اینکه گفته می‌شود او به توپ جمع کن‌ها در ازای تاخیر در دادن توپ، پیراهن ورزشی وعده داده است گفت: لباس را آنها از من می‌خواستند اما چیزی همراه نداشتم. ضمن اینکه اصلا همکاری نمی کردند و هر وقت توپ از زمین بیرون می رفت، به سرعت توپ بعدی را به سمت من پرتاب می کردند. در مجموع زد و بند با توپ جمع کن ها چالش شیرینی بود!

فروزان درباره شکست ناپذیری تیمش در لیگ امسال افزود: البته من سال قبل در پارس جنوبی نبودم و اول فصل به این جمع آمدم. من اینجا و در کنار دیگر هم تیمی هایم به عنوان یک بازیکن بزرگتر حضور دارم تا بهترین بازی هایم را انجام دهم. اگر تیم ما گل نخورد مطمئن باشید می تواند گل بزند.

کد خبر 324158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.