سپاه پاسداران جان ملت ایران است/ترامپ و دولت آمریکا مجری سیاست های صهیونیسم هستند

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: در آمریکا این ترامپ نیست که تصمیم می گیرد بلکه دست های صهونیستی و دستورات کنگره یهودی آمریکا است که تصمیم گیرنده هستند و ترامپ فقط اجرا کننده و مجری دستورات پشت پرده کاخ سفید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در  خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: دشمنان به خوبی فهمیده اند که طی این چند سال از کجا ضربه خورده اند، آنها درک کردند که روحیه مقاومت وایستادگی، سلحشوری، شهادت طلبی  نیروهای با اخلاص بسیجی است که امروز توطئه های آنان را یکی پس از دیگری با اقتدار خنثی می کند.

وی افزود: نیروهای که یک روز حتی سیم خاردار نداشتند جلوی همجوم دشمنانان را گرفتند و امروز همان نیرو با همان صفات ویژگی ها به بهترین و پیشرفته ترین سلاح ها و موشک ها مجهز شده  و دنیا شاهد شجاعت و اقتدار و پیروزی انها در لبنان، عراق و سوریه است برای همین توطئه  حمله به سپاه را رقم زدند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: آمریکا سعی در تروریست جلوه دادن  سپاه در اذهان عمومی دنیا و داخل کشور است اما در همان لحظات  اولیه با اقدامات هوشمندانه ملت و مسئولان نظام روبه رور شدند لذا آنها بدانند سپاه جان ملت ایران است و ملت شجاع ایران با همه وجود و قدرت خود پشتبیان سپاه و نیروهای مسلح خود هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران متحد، یکصدا و در کنار مسئولان خود یک لحظه از حمایت خود از سپاه و نیروهای مسلح بر نخواهند داشت چراکه امروز سپاه و نیروهای مسلح عامل اقتدار و امنیت کشور است.

باقریان اضافه کرد: به فرموده رهبر حکیم، شجاع و با بصیرت ایران اسلامی باید مراقب باشیم  فریب همراهی اورپا را نخوریم، نباید گول این همراهی را بخوریم چراکه اورپا باید در عمل نشان دهد که  پیرو سیاست های استکباری آمریکا و توطئه های آن در خصوص ایران اسلامی نیست، آنها باید در میدان عمل به تعهدات خود در برجام عمل کنند نه اینکه فقط  به طور ظاهری با ایران همراهی کنند چراکه مردم ایران  از ابتدا روی پای خود ایستاده و روی هیچ کسی  حساب باز  نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت در آمریکا این ترامپ نیست که تصمیم می گیرد بلکه دست های صهونیستی و دستورات کنگره یهودی آمریکا است که تصمیم گیرنده هستند و ترامپ فقط اجرا کننده  و مجری دستورات پشت پرده کاخ سفید است.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اظهارات سخیف ترامپ ارزش پاسخ گویی ندارد، جنایات امریکا  در ایران مربوطه به انقلاب و بعد از ان نیست برخی در کشور از خواب غفلت بیدار شوند روزی که ایران ژاندارم غرب بود آنان چه جنایاتی انجام دادند؟ چه قسمت های از خاک ایران را جدا کردند و بعداز انقلاب نیز دست های خون آلود آمریکا در جنایات متعدد نمایان و مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا به فرموده معمار بزرگ انقلاب  شیطان بزرگ است و این شیطان دشمن اصلی بشریت محسوب می شود اما عده ای هنوز چشم به غرب دارند و این تفکر را تقویت می کنند که ما علت عقب افتادگی ما دوری از غرب و آمریکا است مراقب این توطئه باشیم گرگ همیشه گرگ است حتی اگر در لباس میش برود.

باقریان اذعان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموند  مراقب دستان چدنی آمریکا زیر دستکش حریر باشیم و باید توجه داشت غرب زدگی آفت بسیار خطرناکی است که دشمن  به دنبال آن است، آمریکا می اید دست روی نقطه انحرافی می گذارد و خلیج همیشه فارس را خلیج عربی می نامد تا ما را درگیر جنگ با نوکرهای خود کند امامردم ایران با بصیرت تمام و حفط هوشیاری دست های امریکا را به وضوح مشاهده  ومقابل ان خواهد ایستاد.

وی یادآور شد: به لطف خدا و هوشیاری مردم و ارتش و نیروهای بسیجی عراق توطئه کرکوک در نطفه خفه شد و این توطئه ای که می‌رفت تا منطقه را به آشوب بکشد  خنثی شد و هفته پیش بدون خونریزی کرکوک به دست نیروی های حکومت عراق افتاد.

امام جعه زرین شهر در پایان گفت: سفر اربعین در پیش است  زائران اربعین  دقت کنند اول با نظم  ورعایت حق وحقوق دیگران فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به همگان نشان دهند دوم مراقب توطئه های اختلافی دشمنان در طول مسیر باشند آنها با بیان نکات اختلاف آمیز به دنبال ایجاد اختلاف  هستند خدای ناکرده ما اسیر این توطئه پلید نشویم. اربعین سراسر وحدت وایستادگی وعزت  است، اربعین درس ایستادگی مقابل استکبار است.

کد خبر 324120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.