سلطان‌حسینی: هدف ایجاد خانه‌های ورزش روستایی رونق ورزش در روستاهای محروم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رونق ورزش در روستاهای محروم هدف افتتاح خانه‌های ورزش روستایی است چون امکان ساخت سالن‌های بزرگ چندمنظوره و استخر در روستاهایی با جمعیت چند صد نفره وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه ورزش روستایی در روستای سیان از بخش جلگه شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: این خانه ورزش روستایی یکی از ۱۹ خانه ورزشی است که در هفته تربیت بدنی در کنار سایر پروژه‌های ورزشی در سراسر استان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی افزود: سالن‌هایی که در کنار امامزاده‌ها وجود دارد، حمام‌های قدیمی و مکان‌های بلا استفاده را با کمک بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به خانه ورزش تبدیل می‌کنیم تا مردم ساعات خوبی را در این مجموعه‌ها سپری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، فلاورجان، نجف‌آباد، کاشان و فریدونشهر در هفته تربیت‌بدنی ادامه داد: رونق ورزش در روستاهای محروم هدف افتتاح خانه‌های ورزش روستایی است چون با توجه به محدودیت بودجه، امکان ساخت سالن‌های بزرگ چندمنظوره و استخر در روستاهایی با جمعیت چند صد نفره وجود ندارد ولی با احداث خانه ورزش روستایی، می‌توان نیازهای بانوان و مردان روستا به ورزش را پاسخ داد.

سلطان‌حسینی گفت: هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان تا کنون بیش از ۱۵۰ خانه ورزش روستایی را در استان تجهیز کرده است و امیدوارم روزی برسد که یک خانه ورزش روستایی در هر روستای استان و حتی کشور وجود داشته باشد.

کد خبر 324046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.