اصفهان فعال ترین استان در زمینه ساماندهی نیروی انسانی است

معاون پژوهش برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از بهترین و فعال ترین استان ها در زمینه ساماندهی نیروی انسانی محسوب می شود که کمترین آسیب را از نظر ساماندهی نیروی انسانی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از آموزش و پرورش استان اصفهان اکبر پناهی گفت: سند تحول بنیادین در همه محورها فعالیت می کنند که در آن به دوره ابتدایی توجه ویژه ای شده است. وی افزود: به دلیل کمبود نیرو، هزار و ۸۰۰ نفر نیرو از دوره اول متوسطه به سمت دوره ابتدایی سوق داده شدند.

 پناهی ادامه داد: عدم توازن در رشته ها، عدم توازن در دوره ها، عدم توازن بین نیاز و تامین نیاز از جمله مشکلاتی است که با آنها مواجه شده ایم و سعی در برطرف کردن آنها می کنیم. وی ادامه داد: امسال در دوره آموزش ابتدایی تا پایان آبان ماه، هزار و ۲۸۰ نفر از دوره ابتدایی بازنشسته شده اند این در حالی است که نیاز ما براساس سال قبل هزار و ۴۴۷ نفر بوده است و بر این اساس نیاز واقعی ما در دوره ابتدایی  سه هزار و ۵۲۷ نفر است.

معاون پژوهش برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بهترین راه تامین این نیاز، دانشگاه فرهنگیان بود که ۵۰۵ نفر از دانشجویان خود را به آموزش و پرورش معرفی کردند و همچنین ۱۹۱ نفر نیز از خروجی سایر دانشگاه ها جذب آموزش و پرورش شده اند.

وی اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ضمن خدمت به ما واگذار کرد این در حالی است که کلیه کتب پایه یازدهم جدیدالتالیف شدند و در سال گذشته ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره ضمن خدمت برگزار شد که با وجود کمبود بودجه این دوره ها برگزار شد.

کد خبر 324010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.