سعید سهیلی با جشنواره فیلم فجر قهر کرد

کارگردان فیلم های گشت ارشاد ۱ و ۲ اعلام کرد ترجیح می دهد فیلمش را در اکران مردمی به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، سعید سهیلی که در جشنواره فجر سی و پنجم مورد اعتراضات و انتقادات شدید قرار گرفت و بر اثر همین برخوردهای رادیکالی دچار مشکلات زیادی هم شد، درباره فیلم جدیدش گفته است: اگر فیلمی که قصد دارم بسازم تا زمان جشنواره نیز آماده شود هرگز آن را به فجر نخواهم داد و ترجیح می‌دهم در اکران عمومی آن را به نمایش بگذارم.

سهیلی که از برخورد اهالی سینما ها با هم بسیار گله مند است اظهار کرده است: معمولا فیلم‌ها در در ایران دو دسته‌اند، دسته‌ای که در کنار مردم قرار می‌گیرند و دسته دیگر نیز در مقابل مردم! فیلم هایی که عموما از شادی، غم و مسائل جاری مردم صحبت می کنند. قطعا می خواهند که در کنار مردم باشند. اما فیلم هایی هم هستند که به لحاظ محتوا و ساختار خوب هستند، اما نسبت به مسائلی که برای مردم مهم است بی تفاوت هستند. بسیاری از فیلم ها تصاویری از جامعه نشان می دهند که انگار هیچ مشکلی وجود ندارد؛ و آخرین الویت آنها مردم است. گاهی دوستان مشکلات مردم را تمسخر می کنند. اما «گشت۲» سعی کرد که در کنار مردم باشد. فیلم ما سعی کرد که به مردم نزدیک شود. وقتی مردم به بدون هماهنگی با هم در یک سکانس عکس العمل مثبت به فیلم نشان می‌دهند این معنی را می دهد که آن فیلم حرفی زده است که به مردم نزدیک بوده است.

او درباره کار جدیدش هم بیان کرده است: اکنون در حال نوشتن فیلمنامه هستیم. اما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. اگر سوژه به اندازه ای خوب باشد که یقه من را بگیرد قطعا آن را می سازم و در اکران عمومی به نمایش خواهم گذاشت./

کد خبر 323718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.