همایش بزرگ سلامت روانی پاکبانان و کارگران خدمات شهری برگزار می شود

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری همایش بزرگ سلامت روانی پاکبانان و کارگران اداره خدمات شهری اصفهان خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از آنجایی که کارگران و پاکبانان مشغول بکار در این اداره از زحمتکش ترین اقشار جامعه به شمار می روند که با توجه به میزان سختی شغل و ساعت کار (۲ بامداد تا ۱۰ صبح)، با  بحران های روحی متعددی در زندگی روزمره و خانوادگی خود مواجه هستند، همایش بزرگ سلامت روانی پاکبانان و کارگران برگزار می شود.

وی افزود: همایش بزرگ سلامت روانی پاکبانان و کارگران اداره خدمات شهری اصفهان روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه سال جاری در محل خانه ریاضیات برگزار خواهد شد.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان سلامت روانی و اخلاقی پاکبانان شهر را بسیار مهم و قابل توجه دانست و گفت: با توجه به اینکه کارگران و پاکبانان وظیفه خطیر نظافت و جمع آوری پسماند تر و خشک سطح شهر را بر عهده دارند، می توانند تاثیر بسزایی در سطح خدمات ارائه شده از طرف شهرداری اصفهان داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل واحد بهداشت حرفه ای در اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۵ نفر کارشناس و کارشناس ارشد بهداشت در سطح مناطق پانزدهگانه بکارگیری شده و برنامه های متعددی برای بهداشت کارگران و پاکبانان در نظر گرفته شده است.

ساکتی خاطرنشان کرد: هدف اداره خدمات شهری رسیدگی به مشکلات این قشر زحمتکش شهرداری اعم از جسمی، روحی و روانی است و با توجه به برنامه هایی که در پیش داریم امید است بتوانیم گام های موثری در این راستا برداریم.

کد خبر 323681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.