مستندسازی اقدامات انجام شده در روستاهای فریدن  ضروری است

فریدن - بخشدار بخش مرکزی فریدن گفت: دهیاران باید تمام فعالیت های مرتبط با روستای خود را تا پایان مهرماه سال جاری مستندسازی و به بخشداری ارسال کنند.

عباس نظام الاسلامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با تاکید بر ضرورت مستندسازی تمام فعالیت های انجام شده در روستاها اظهار داشت: با توجه به اینکه اقدامات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مطلوبی در روستاها انجام شده است؛ دهیاران تمامی فعالیت ها را در قالب سی دی به همراه گزارش مکتوب جهت جمع بندی و ارائه به مدیریت شهرستان و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تا پایان مهر ماه به بخشداری ارسال نمایند.

وی همچنین خواستار ارسال گزارش وقایع و اتفاقات امنیتی و اجتماعی روستاها به بخشداری شد و بر ضرورت پاسخ به موقع به مکاتبات اداری، ارسال گزارش کار توسط دهیاران در پایان هرماه به بخشداری و شورای اسلامی روستا تاکید کرد.

بخشدار  بخش مرکزی فریدن همچنین از هماهنگی با دهیاری ها جهت دفن رایگان اموات خانواده شهدا و ایثارگران روستایی شامل (والدین ، همسران و فرزندان شهدا، آزادگان و همسران و فرزندان آنان، جانبازان و همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و رزمندگان با سابقه حضور ۶ ماه و بالاتر در جبهه) در آرامستان ها و امامزادگانی که دفن اموات در آنها مجاز است، خبر داد.

وی ادامه داد: در خصوص شرکت دهیاران در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مایه کوبی تب برفکی در شهرستان از دهیاران خواست همکاری لازم را با تیم دامپزشکی شهرستان با توجه به اهمیت موضوع داشته باشند.

کد خبر 323572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.