سپاه پاسداران نماد مقاومت در جمهوری اسلامی است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: سپاه پاسداران یک نهاد نیست بلکه یک نماد مقاومت در جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی در جلسه ستاد برگزاری ۱۳ آبان‌ماه، اظهار داشت: امسال با حضور همگانی و همصدا در راهپیمایی ۱۳ آبان در برابر سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا شعار مرگ بر آمریکا را طنین اندازتر کنند.

وی با بیان اینکه سخنان سخیف ترامپ بار دیگر وحدت ایجاد کرد، گفت: حضور همگانی نه تنها برای حس وطن پرستی در تحریف جغرافیایی کشور بلکه در حمایت از سپاه پاسداران باید صورت گیرد.

امام جمعه گلپایگان گفت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد و خلیج فارس را مسلک زنده نگه داشتند.

وی با بیان اینکه خلیج فارس متعلق به خاک ایران است، گفت: خلیج فارس همواره مورد هجوم دشمنان قرار گرفت اما گوشه‌ای از آن تصرف نشده است.

علاءالدینی با اشاره سپاه پاسداران یک نهاد نیست بلکه یک نماد مقاومت در جمهوری اسلامی است، بیان داشت: امسال باید مراسم ۱۳ آبان ماه با تجلی بیشتر نسبت به اقدامات خصمانه استکبار جهانی در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی برگزار شود و برای نسل سوم انقلاب نیز این رشادت ها و از خودگذشتگی ها بازگو شود.

کشور آمریکا مستقل نیست و توسط رژیم صهیونیستی مدیریت می‌شود

در ادامه سرهنگ حمیدرضا یاوری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است و همیشه پویا و زنده می‌ماند.

وی بیان کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دشمنی خودش را به ملت ایران نشان داده است تا جایی که ۶۰۰ تریلیون دلار (برابر ۶۰ سال درآمد فروش نفت عراق) برای تشکیل گروهک‌های تروریستی با هدف تصرف خاورمیانه هزینه کرده است در حالی که مشکلات عدیده اقتصادی در کشور آمریکا وجود دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان اظهار داشت: کشور آمریکا مستقل نیست و دولت آمریکا توسط رژیم صهیونیستی مدیریت  می‌شود.

وی با بیان اینکه بزودی شاهد برچیده شدن سفره داعش در منطقه خواهیم بود، تأکید کرد: تاریخ عاشورا نشانه این است که باید همواره دشمنان را بشناسیم و در مقابل موضع آنان محکم و استوار ایستادگی کرد.

یاوری تأکید کرد: دشمنان با تفرقه افکنی به دنبال اهداف شوم خود هستند و وظیفه ما بیداری نسل نوجوان و جوان امروز است که آنان را به خوی استکبار و اهداف شوم آنها روشن سازیم./

کد خبر 323500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.