با وجود اختلاف نظر ها، درکنار رهبری ایستاده ایم

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس: سپاه پاسداران یک ملت و امت است و مردم ایران با وجود اختلاف نظر ها در کنار رهبری ایستاده اند.

خبرگزاری ایمنا، گروه سیاسی- به دنبال توهین های رئیس جمهور آمریکا به ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه اصفهان صبح امروز مقابل سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهر تجمع کردند و اعتراض خود را به سخنان سخیف دونالد ترامپ  و رویکرد خصمانه وی در قبال کشورمان اعلام کردند. 

مردم با شعارهای«دولت خونخوار یعنی امریکا ،پس چه  باید گفت مرگ بر امریکا»،«نصر من الله و فتح انقریب ،مرگ بر امریکای مردم فریب» بیزاریشان را از مواضع امریکا نشان دادند.زنان حماسه آفرین و شهیدپرور دیار نصف‌جهان نیز خود را در کنار سپاه پاسداران می‌دانند و دست‌نوشته‌هایی با عبارت «یا زینب اگر نتوانستیم مدافع حرمت باشیم، آمدیم تا حامی مدافعان حرمت شویم» در دست داشتند.

حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر اسبق آموزش و پروش نیز که امروز در تجمع اعتراضی مردم اصفهان حاضر شده بود گفت: «هیچ سالی در سطح بین المللی نبوده که  کشمکش و گفتمانی بدون مطرح کردن جنبش های نظامی ایران پایان یابد و هرچه جلوتر پیش رفته ایم جمهوری اسلامی مستحکم تر قدم برداشته است». وی با اشاره به سخیف ، سبک و مشمئزانه بودن سخنان ترامپ در مورد ایران، آنها را سخنانی جز انچه که لیاقت امریکا بوده است، ندانست و افزود: «اکنون همه دنیا سیاستمداران آمریکا را دیوانه خطاب می کنند و پی به سطحی بودن عکس العمل های آنها برده اند».

حاجی بابایی یکی از مهم ترین مسائلی که  امریکا به شدت روی آن متمرکز شده را امنیت خاورمیانه عنوان کرد و گفت: «آمریکا اقتدار مردم ایران را لمس کرده و می داند جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت در شهرها و استانها با مردمی متمدن  طومار داعش را که آمریکا با برنامه ریزی ایجاد کرده بود، بهم پیچید و از مسیر امت مسلمان برداشت و بنابراین آمریکا هم  از 2 هزار کیلومتری ایران نمی تواند حرکت نظامی بر علیه کشور ما انجام دهد».

وی در پاسخ به تحریم سپاه و خطاب کردن سپاه به عنوان تروریست ،«سپاه پاسداران را یک ملت و امت» خواند و حضور مردم اصفهان  در این  تجمع مردمی را در راستای محکومیت مواضع رئیس جمهور شرور آمریکای جنایتکار و دفاع همه جانبه از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست. حاجی بابایی همچنین با بیان اینکه آمریکای ناجوانمرد سپاه پاسداران را تروریست می‌داند، گفت: سپاه پاسداران امروز در همه نقاط این کشور شهید داده، باید پرسید آیا شهید محسن حججی، شهید همت و سایر شهدای ما تروریست هستند؟ در حالی شهدای ما را تروریست می‌دانند که خود عامل ایجاد تروریست در جهان هستند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه ایران امروز به دنبال ایجاد یک حرکت بزرگ اقتصادی بعد از حرکت نظامی مقتدرانه خود است، افزود: آمریکا به خوبی به این موضوع آگاه است و تنها با این صحبت‌ها قصد دارد تبصره‌هایی را به برجام اضافه کند تا مردم ایران در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خود درس فیزیک هسته‌ای را حذف کنند. وزیر اسبق آموزش و پرورش و نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حتی  اگر اختلاف نظر هایی وجود داشته باشد ما همه پشت رهبر ایستا ه ایم. 

در ادامه این برنامه بیانیه تشکل‌ها و مراکز علمی اسلامی دانشگاه‌های اصفهان قرائت شد ، گروه رزم‌نوازان سپاه صاحب الزمان نیز دو قطعه حماسی را اجرا کرده و تجمع مردمی با قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) و دعای توسل، به پایان رسید.

کد خبر 323434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.