خشم آمریکا از موفقیت سیاست‌های ضد تروریسم ایران/سپاه خط قرمز نظام و قلب ملت ایران است

لنجان_نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه خط قرمز ایران اسلامی است و چنانچه آمریکا بخواهد کار احمقانه ای را انجام دهد و سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد باید هزینه های آن را پرداخت کنند و به هیچ عنوان این حرف پذیرفته نخواهد بود.

محسن کوهکن درگفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: بهترین واکنش در برابر مطالبی که رئیس جمهور آمریکا مطرح کرد به چند بخش تقسیم می شود نخست آنکه خروجی حرفها، بحث ها و مطالبی که در کشور در سه قوه مطرح می شود باید یک حرف باشد و این حرف نیز پیامی که برای رئیس جمهور آمریکا باید داشته باشد آن است که هر سه قوه و حاکمیت در این مسئله مطابق اعتقاداتشان و مطابق قانون اساسی پشت سر رهبری قرار دارند.

وی افزود: باید توجه داشت که سردمدارن آمریکا با پوست، گوشت و استخوان خودشان تجربه کرده اند آنجایی که نظام پای یک مسئله ایستاده و ید واحد بود آن را به درستی به پیش برده و به ثمر نشانده است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشوری مثل ترکیه که بعد هم به اشتباه خود اقرار کردند با همکاری یک رژیم عقب افتاده مثل رژیم حاکم بر سرزمین حجاز و چند کشور عربی دیگر ایستادند تا خط مقاومت را شکسته و این دلگرمی را به اسرائیل بدهند که خط مقاومت را از مرزهای اشغالی آن صدها کیلومتر فاصله گرفته است.

وی ادامه داد: مردم ما باید بدانند تکفیری ها افراد آس و پاسی نبودند که یک تنفگ برداشته و به میدان جنگ بیایند آنها حتی برخی مواقع برای زدن نفر از اسلحه هایی استفاده می کردند که در جنگ ها برای نبودی یک بالگرد استفاده می شود در اختیار دارند و امیدواریم کشورهایی که البته مشخص نیز هستند که با تجهزات و  سرمایه های خود داعش و دیگر گروه های تروریستی را تامین کرده اند دستشان برای همه رو شود تا انسان های آزاداندیش و همه مردم بدانند سیاستی که دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشورها، دفاع از مرز عقیده، مبارزه با تروریست و مبارزه با جاهل پروری که محور آن نیز ایران و یکی دو کشور اسلامی دیگر بوده اند چه نتایجی را به همراه داشته است.

کوهکن اضافه کرد: لذا باید گفت ما هرکجا خروجی جمله واحد بوده است ما صد در صد به موفقیت دست پیدا کرده ایم و در برابر سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا نیز قطعا این چنین خواهد بود چراکه همچون گذشته هرکجا محکم و با اقتدار صحبت کردیم آنها به راحتی عقب نشینی کرده اند و این مسئله تجربه ای در دنیا به شمار می آید.

وی عنوان کرد: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در اظهارات خصمانه‌ای ملت ایران را حامی تروریست‌ها خواند و سپاه را مورد هجمه سخنان سخیف خود قرار دارد و بحثی را مطرح کرد که سپاه را گروه تروریستی اعلام کنند از این رو نظام، سران سه قوه و حاکمیت باید رسما اعلام کردند چگونه می توان نیرویی که در حال دفاع از تمامیت ارضی کشور است آن را تروریست دانست و آیا آمریکا تبعات چنین رفتارهایی را میداند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خروجی تمام واکنش های صورت گرفته از سوی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم همیشه در صحنه آن بود که سپاه خط قرمز ایران اسلامی است و چنانچه آمریکا بخواهد کار احمقانه ای را انجام داده و سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد باید هزینه های آن را پرداخت کنند و به هیچ عنوان این حرف پذیرفته نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این موضع گیری باعث شد دونالد ترامپ و کارشناسانی که از قماش او هستند و به او نظرات به اصطلاح کارشناسانه می دهد از موضع خود به عقب بنشیند حتی به طور مثال باید گفت کره شمالی تشخیص داد تمام سختی ها را به جان بخرد اما زیربار آمریکا و متحدان ان نرود.

کوهکن اذعان کرد: ناوهای آمریکا به سمت کره شمالی حرکت کردند و کره شمالی نیز آرایش نظامی گرفت و به آنها اعلام کرد چنانچه به سمت آنها گلوله شلیک شود آنها نیز پاسخ خواهند داد و پای صحبت خود نیز ایستادند در این ماجرا نیز آمریکا مجبور به عقب نشینی شد.

وی متذکر شد: از این رو در برابر حرکت های ابلهانه و خسمانه آمریکا در گام نخست باید ید واحد باشیم و مردم نیز همواره همراه بوده اند چراکه مردمی که طی سالهای در صحنه های مختلف همچون انتخابات و... به میدان آمده اند به خوبی نشان داده اند که پای نظام ایستاده اند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما امروز باید به درستی تبیین کنیم که به چه علت آمریکا و سردمدارن آن به چه علت دائما در حال طراحی توطئه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و چه اتفاقی رخ داده که انها به چنین سمت و سویی حرکت کرده اند و اگر این مسئله به درستی تبیین شود باعث غرور ملی مردم خواهد شد.

وی یادآور شد: متاسفانه ما عادت کرده ایم برخی نقاط ضعف خود را در رسانه ها و فضای مجازی کشانده اما از داشته ها و توانمندی های کشور که داشته های و توانمندی های ملت است سخن نمی گوییم لذا باید این توانمندی ها برای مردم بیان شود که باعث غرور ملی آنها شود.

کوهکن تصریح کرد: نکته دیگر آن است که در ارتباط با برجام ما باید بسیار درست برخورد کنیم چراکه برجام علی رغم ایرادات و اشکالاتی که داشت و هزینه هایی از آن را نیز پرداخت کردیم دیگر نباید هزینه نقض برجام را ما نباید بدهیم و صد در صد این هزینه را آمریکا باید بپردازد.

آمریکا قصد خروج از برجام را دارد و خود نیز باید هزینه های آن را عهده دار شود

وی ادامه داد: اگر آمریکا قصد خروج از برجام را دارد خود نیز باید هزینه های آن را عهده دار شود چراکه از نظر افکار عمومی مردم دنیا نیز این چنین است و باید به این نکته نیز توجه داشت اگرچه برخی دولت ها چسبندگی هایی به دولت آمریکا دارند اما نباید اینگونه تحریف شود که آمریکا هرکاری کرد خواستند انجام دهند و آنها تا انتها با آمریکا همراه هستند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لذا این هنر ماست که بتوانیم از ظرفیت های به وجود آمده به درستی استفاده کنیم و تا به اینجا نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم های بسیار خوبی را برداشته و در ادامه نیز باید استوار ایستاد و یک سر سوزن هم نباید از مواضع خود کوتاه بیاییم.

وی عنوان کرد: اقتدار سپاه برای تروریست کشی و جنایت کارهایی است که چندین کشور را درگیر ناامنی کرده اند و امروز این اقدامات در حال به ثمر نشستن است و طبیعی است که آمریکا نارحت باشد چراکه با اقدامات سپاه فاتحه تروریست ها خوانده ، اما کار تمام نیست و ما باید برای دنیا تبیین کنیم کار آمریکا و دست پرورده های آنها در کشتار مردم بی گناه چه بود و کار سپاه در برابر تروریست ها و دفاع از مرزهای میهن اسلامی و مردم مظلوم چه بوده است.

کوهکن بیان کرد: باید به این مهم نیز توجه داشت امروز کشوری در دنیا وجود ندارد که نسبت به سیاست های منطقه ای خود بی توجه باشد لذا باید نسبت به مسائل بیرون از مرزهای کشور آن هم برای نشان دادن اقتدار خود حساسیت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم ما قدرت را برای زورگویی نمی خواهیم بلکه قدرت را برای آن می خواهیم که درآینده دیوانه ای مثل صدام پیدا نشود که  باعث شود کشور هزینه هایی سنگینی را پرداخت کند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مردم ما باید بدانند ما به هر میزان قدرتمند باشیم ضریب امنیت کشور بیشتر خواهد و با نگاهی گذرا به وضعیت منطقه می توان این مسئله را به خوبی احساس کرد و باید این قدرت به درستی حفظ شود چرا که آمریکایی ها تا حدی می توانند کشش داشته باشند.

وی متذکر شد: از این رو باید با قدرت روبه جلو حرکت کرد تا آمریکایی ها را بایک واقعیت رو به رو کرد که نظام مقدس جمهوری اسللامی مواضعی دارد که با قدرت بر سر مواضع خود ایستاده و آنها ناگزیر هستند این مواضع را بپذیرند.

کوهکن تاکید کرد: کار نسنجیده بارزانی در کردستان عراق با هیچ منطقی سازگاری  ندارد و در اینجا مردم ما باید قدرشناس مواضع داهیانه، مقتدرانه و مدبرانه مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند که آنها را به رسمیت نشناخته و قطعا با کمترین هزینه و حتی شلیک یک گلوله می توان این جریان را حل کرد به شکلی که در آینده بارزانی با مردم کرد روبه رو شود که این اشتباه بزرگ جز ضرر و زیان چیزی برای آنها نداشته است.

کد خبر 323390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.