قانونی که استنلی به چالش کشید

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن با به ثمر رساندن اولین گل رسمی خود در لیگ برتر آیین‌نامه سازمان لیگ درباره جذب بازیکنان خارجی را به چالش کشید.

به گزارش ایمنا، کیروش استنلی سوارز که پیشتر در دیدارهای دوستانه خوش درخشیده بود و در اولین دیدار رسمی خود برای ذوب‌آهن هم نمایش امیدوارکننده‌ای برابر سایپا داشت سرانجام اولین گل رسمی خود را در بازی با پدیده از هفته نهم لیگ برتر به ثمر رساند تا نشان دهد برخلاف همه حرف و حدیث‌ها خرید خوبی برای ذوب‌آهن بوده است.

این مهاجم ۲۹ ساله برزیلی در حالی در ۲ هفته اخیر لیگ برتر نمایش قابل‌قبولی در ترکیب ذوب‌آهن داشته است که جذبش انتقادهای زیادی را متوجه باشگاه اصفهانی کرد و حتی صدور کارت بازی‌اش به حضور سعید آذری در هیأت مدیره سازمان لیگ نسبت داده شد.

این انتقادات از این رو صورت گرفت که رزومه سوارز مطابق با الزامات آیین‌نامه جدید سازمان لیگ درباره بازیکنان خارجی نبود زیرا او در سال‌های اخیر سابقه بازی در سطوح بالای باشگاهی را نداشته بلکه در چند تیم مختلف در دسته‌های پایین برزیل بازی کرده و مدت کوتاهی هم در دسته دوم ژاپن روزگار گذرانده است.

با این وجود، سوارز با درخشش در دیدار با پدیده نشان داد که کیفیت پایینی ندارد و سطح فنی‌اش دست‌کم از برخی دیگر از بازیکنان خارجی فوتبال ایران بالاتر است.

کد خبر 323317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.