تا اتخاذ تصمیم نهایی مدیرعامل، هدایت تیم را برعهده دارم/ ناهماهنگ هستیم اما بهتر می‌شویم

مربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: ترکیب تیم در آخرین لحظات تکمیل شد و بازیکنان با وجود داشتن تجربه بالا و پتانسیل زیاد، هنوز هماهنگی‌ لازم را با یکدیگر ندارند که در ادامه بهتر خواهند شد.

حمید خراسانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش به‌عنوان مربی در تیم رعد پدافند کاشان، اظهار کرد: با توجه به اینکه علی بهرامی‌نیا سرمربی فصل گذشته تیم رعد پدافند به دلیل برخی مسائل حاضر به ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر نشد، من به‌عنوان مربی هدایت تیم رعد پدافند کاشان را برعهده گرفته‌ام تا ببینیم تصمیم مدیرعامل باشگاه در این خصوص چیست.

وی در مورد نتایج تیمش در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر و شکست مقابل سارویه ساری و بانک سرمایه ادامه داد: ۶ ملی‌پوش سرباز باید برای تیم رعد پدافند بازی می‌کردند و با وجود برخی شایعات که قرار است این بازیکنان به تیم‌های دیگر بپیوندند و تا دقیقه ۹۰ هم قرار نبود به تیم رعد اضافه شوند، با رایزنی‌هایی که با فدراسیون والیبال انجام گرفت در آخرین لحظات قرارداد آنها با باشگاه رعد پدافند بسته شد و در دیدار اول مقابل سارویه ساری، زمانی به ترکیب تیم اضافه شدند که بازی در حال آغاز شدن بود.

خراسانی بیان کرد: تیم رعد پدافند کاشان ناهماهنگی‌هایی دارد که در مسابقات بعدی بهتر خواهد شد.

مربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان خاطرنشان کرد: بازیکنان رعد پدافند کاشان جوان، پر پتانسیل و دارای تجربه کافی در لیگ هستند ولی به دلیل اینکه در کنار یکدیگر تمرین نداشته‌اند،  هماهنگی‌های لازم را به دست نیاورده‌اند. همچنین در برخی از پست‌ها نیز هنوز نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و در پست دریافت قدرتی تیم باید تقویت شود. امیدواریم هرچه پیش می‌رویم نتایج بهتری را به دست آوریم.

خراسانی در مورد جذب بازیکن جدید در ادامه مسابقات لیگ برتر، گفت: تیم ایرانیان گنبد منحل شد که اگر این موضوع به طور رسمی اعلام شود و فدراسیون بازیکنان این تیم را آزاد اعلام کند، ۲ نفر از بازیکنان قدرتی این تیم را جذب خواهیم کرد.

مربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان اشاره کرد: روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه میزبان تیم خاتم اردکان هستیم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امیدوار هستیم بازی خوبی را در مقابل خاتم اردکان به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم رعد پدافند تمایل دارد یا خیر، اضافه کرد: من یک فرد نظامی هستم و تابع مقررات و هر تصمیمی که مدیرعامل باشگاه، هیأت کاشان و اسپانسر تیم اتخاذ کند انجام می‌دهم.

کد خبر 323232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.