مسئولان اقدامات در حوزه تولید و اشتغال را برای مردم شرح دهند

فریدن - امام جمعه موقت داران گفت: با گذشت حدود ۷ ماه از به روی کار آمدن دولت جدید باید دید مسئولان چه اقداماتی در زمینه تحقق شعار سال انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام  صادق بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران ایمان تقوا و اخلاص را  موجب حسن عاقبت انسان دانست و اظهار داشت: خداوند متعال چندین بار به صراحت فرموده است که عاقبت بخیری از آن اهل تقوا و ایمان است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که زیاده گویی های ترامپ درباره برجام از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: مسئولان نظام و به ویژه دولت جمهوری اسلامی نباید در برابر این سخنان کوتاه بیاید و لازم است واکنش قاطعانه و در خور ملت را نشان بدهند.

امام جمعه موقت داران در ادامه خواستار توجه جدی مسئولان به تحقق شعار سال شد و گفت: وعده های مسئولان در این خصوص باید اجرایی گردد.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: با گذشت حدود ۷ ماه از به روی کار آمدن دولت جدید باید دید مسئولان چه اقداماتی در این زمینه انجام داده اند.

وی با بیان این که تورم و بیکاری زندگی مردم را سخت کرده است، افزود:  باید با فساد و دست درازی و اختلاس به طور قاطع برخورد شود و نباید اجازه داد عده ای محدود  بیت المال را غارت کنند ؛ در حالی که بسیاری از مردم برای گرفتن یک وام ناچیز و تامین نیازهای اولیه خود در مشقت و سختی هستند.

امام جمعه موقت داران با تاکید بر لزوم کاهش هزینه های زیارت اربعین توسط دولت افزود: زیارت اربعین تنها یک عمل عبادی و معنوی نیست بلکه حماسه ای کم نظیر برای نشان دادن عظمت و فلسفه قیام امام حسین (ع) به شمار می رود و صحنه درخشان قدرت نمایی و اقتدار شیعیان را ترسیم می کند.

بهرامی افزود: امیدواریم مسئولان اقداماتی در خور زائران حسینی انجام دهند.

امام جمعه موقت داران با اشاره به دیدار اخیر مدیر کل منابع طبیعی استان با ائمه جمعه شهرستان های غرب استان، اظهار داشت: کشاورزانی که در مورد زمین های مورد مناقشه خود با مناع طبیعی شکایتی دارند پس از تنظیم شکوائیه و پیوست ادله و مدارک لازم به اداره منابع طبیعی شهرستان یا دفتر امام جمعه مراجعه نمایند.

حجت الاسلام بهرامی در خصوص مسئله آب شرب شهرستان نیز گفت: متاسفانه هنوز اقدام عملی در این باره صورت نگرفته است و اگر مطالبه عمومی در بحث آب شکل نگیرد و مردم فقط منتظر  تذکرات امام جمعه باشند و یا همچنان درباره این موضوع در جلسات مسئولان بحث های تکراری صورت بگیرد راه به جایی نخواهیم برد.

وی با بیان این که مردم باید در این مورد صراحت و قاطعیت بیشتر نشان دهند، افزود:  با وجود تلاش همگانی مسئولان شهرستان برای حل مشکل آب؛ این موضوع دیگر جای کوتاه آمدن ندارد.

بهرامی خاطر نشان کرد: مسئولان استانی از جمله استاندار که اکنون در حال جا به جایی نیز هستند باید پاسخگوی این مهم باشند.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان نیز باید به مردم بگویند که چرا تا کنون این وعده محقق نشده است و تا کی مردم باید دلشان را به وعده های توخالی خوش کنند؟

کد خبر 323165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.