علامت استاندارد برای تقابل با سوء استفاده‌ها است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: علامت استاندارد برای تقابل با سوء استفاده‌ها است زیرا سودجویان با غش در معامله به دنبال سودآوری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدعلاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع)، اظهار داشت: امام زین العابدین(ع) با تقیه و هدایت هسته اصلی تشیع را حفظ کرد و بهانه‌ای دست دشمنان نمی‌دادند.

وی با گرامیداشت روز پیوند اولیاء و مربیان، گفت: مدرسه یک جامعه مهم تقویتی و پرورشی که مهم ترین رکن  آن اولیاء هستند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه بین اولیاء و مربیان باید هماهنگی برقرار شود، افزود: تعلیم و تربیت دانش آموزان مهم است زیرا اولیاء فرزندان خود را به عنوان امانت به دست مربیان برای تعلیم و تربیت می‌سپارند.

وی با اشاره به روزجهانی استاندارد، گفت: با توجه به اینکه برخی در بازار کالا با غش در معامله و تقلب در اجناس مختلف به دنبال سودآوری هستند استاندارد کالا یک مسأله مهم در کشور و باید به علامت استاندارد که نشانه مرغوبیت کالا، و برای تقابل با این سوء استفاده‌ها است توجه شود.

علاءالدینی با اشاره به روز ورزش و جوانان، گفت: ورزش موجب تقویت قوای جسمانی و سلامت و تندرستی بدن می‌شود.

وی با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: دولت و رئیس جمهور در مقابل سخنان ترامپ ئاکنش نشان دادند.

امام جمعه گلپایگان افزود: اقدام ترامپ نشانه‌ رفتار خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران است زیرا سپاه پاسداران همواره در مقابل صیانت و امنیت کشور با دشمنان ایستادگی کرده است.

وی بیان داشت: داعش با پخش فیلم دستگیری و شهادت محسن حججی در فضای مجازی قصد ترساندن و عقب نشینی ملت ایران در حمایت از ملت و دولت سوریه را داشت اما نمی‌دانست ملت ایران از شهادت نمی‌هراسد و در مقابل آن واکنش نشان دادند تا جایی که ماه محرم امسال حال و هوای دیگری در کشور داشت./

کد خبر 323164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.