دانش آموزان در بازارچۀ کآشف مهارت‌های فروشندگی را می‌آموزند

سومین بازارچۀ تمام دانش آموزی کآشف با هدف آموزش مباحث کارآفرینی و فروش به دانش آموزان اصفهانی، ۲۰ مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می شود.

مدیر اجرایی اریکۀ کآشف اصفهان در گفتگو با ایمنا در مورد کلیت اجرای این طرح گفت: اریکۀ کآشف (مخفف کارآفرینان شایستۀ فردا)، موسسه ای ست که زیر نظر دانشکدۀ کارآفرینی فعالیت می کند و از بهمن ماه ۹۵ فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده است.

سمانه خدمه تصریح کرد: ما با هدف توسعه و آموزش کار آفرینی، هر ماه یک جمعه بازار هنری تمام دانش آموزی برگزار می کنیم تا کودکان و نوجوانان حین برگزاری این بازارچه مهارت های متقاعد سازی، مسئولیت پذیری، ارتباط با مشتری و ... را بیاموزند.

وی افزود: برای این دانش آموزان فرم سود و زیان و اظهار نامۀ مالیاتی و بیمه و... صادر می شود تا با این مفاهیم کلیدی کسب و کار آشنا شوند و در نوع ارائۀ محصول نیز آن ها را محدود نکرده ایم و آن ها می توانند هر محصول تولیدی را در این بازارچه به مشتریان عرضه کنند.

خدمه ادامه داد: همۀ ما می دانیم که یک تولید کننده لزوما فروشندۀ خوبی نیست اما می کوشیم تا با آموزش های صحیح به دانش آموزان، فروشندگی را به این تولید کنندگان و کار آفرینان فردا آموزش دهیم.

وی اظهار داشت: موسسۀ اریکه کآشف نزدیک به شش سال است که در تهران فعالیت دارد و ما نیز از سال گذشته در اصفهان فعالیت های خود را آغاز کرده ایم.

او گفت: برای شرکت در بازارچۀ کآشف محدودیت سنی برای دانش آموزان در نظر گرفته نشده اما آن دسته از عزیزانی که علاقمندند در دوره های آموزشی ما شرکت کنند باید پایۀ چهارم تا نهم باشند.

علاقمندان برای شرکت در این بازارچۀ دانش آموزی که به مناسبت هفتۀ کودک برگزار می شود، می توانند با توجه به اطلاعات درج شده در پوستر نسبت به ثبت نام خود اقدام و ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند. /

کد خبر 322934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.