قربانیان تشخیص‌های نادرست!

پس از سنگربان جوان سپاهان، مصدومیت کاپیتان باتجربه ذوب‌آهن هم به خاطر غیردقیق یا نادرست بودن تشخیص اولیه، بیش از حد معمول به درازا خواهد کشید.

به گزارش ایمنا، در اظهارات مهدی رجب‌زاده پس از مشخص شدن میزان مصدومیتش یک نکته مهم و تأمل‌برانگیز وجود دارد و آن اینکهMRI  اولی که در اصفهان از زانوی او گرفته شده زیاد دقیق نبوده و شدت مصدومیت او را به خوبی نشان نداده است. از این رو، کاپیتان ذوب‌آهن زودتر از موعد به تمرینات بازگشت و حتی دقایقی در یک دیدار از لیگ برتر بازی کرد و همین عامل خود باعث تشدید مصدومیتش شد. به عبارت دیگر، تشخیص اولیه که در اصفهان صورت گرفته درست نبوده و تازه پس از حضور رجب‌زاده در تهران ابعاد دقیق مصدومیت مشخص شده است.

ماجرای کاپیتان ذوب‌آهن تا حدودی یادآور داستان یکی دیگر از بازیکنان شاغل در فوتبال اصفهان است. مهدی امینی اواخر فصل پیش با مصدومیتی از ناحیه مچ دست مواجه شد اما تشخیص نادرست پزشکان باعث شد تا زمان بهبودی این دروازه‌بان جوان بیش از حد معمول طول بکشد و در نتیجه او در مقطع ابتدایی لیگ جدید و درست زمانی که سپاهان به خاطر مصدومیت لی اولیویرا بیش از گذشته به وجودش نیاز داشت دور از دسترس طلایی‌پوشان باشد.

کد خبر 322626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.